X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם AllJobs
▪  ▪  ▪

אתר AllJobs.co.il הוא פורטל הקריירה המוביל בישראל, והיחידי המעניק שירות מידע המאפשר גישה לכל הצעות העבודה המתפרסמות במשק. AllJobs משנה שוב את כללי המשחק של עולם חיפוש העבודה וגיוס העובדים, ומשיקה את פלטפורמת AllJobs Everywhere - תוכנית ראשונה מסוגה, המאפשרת למגייסים להציב הצעות עבודה באתרים מקצועיים בהם גולשים מועמדים פוטנציאלים.
הפלטפורמה מייצרת חיבור קל ונוח למגייסים עם למעלה מ-70 אתרים מקצועיים שאותרו על-ידי צוות AllJobs כפוטנציאלים למציאת מועמדים מקצועיים. האתרים המקצועיים נהנים מחיבור הזה גם הם, כשהם נהנים מחלוקת הכנסות עבור הצעות עבודה שנענות דרך האתר שלהם.
AllJobs Everywhere - איך זה עובד?
AllJobs Everywhere מבוססת על טכנולוגיה הדומה ל-Google AdSense. באמצעות הפלטפורמה החדשה, מגייסים יוכלו להציב את המודעה ללא עלות באתר המקצועי, ולשלם פר קורות חיים, רק במידה וקיבלו תוצאות. 800 הקטגוריות השונות אליהן מפולחות כל 42,000 המשרות ב-AllJobs, מאפשרות לבעלי האתרים להציג תוכן משרות מאוד ממוקד המתאים רק לקהילה שלהם, בכך, מסייע AllJobs לחברות המגייסות להגיע לקהילות סגורות, שאינן מחפשות עבודה בלוחות דרושים, אלא בדרך כלל מגיעות להזדמנויות "מפה לאוזן".
האתרים המקצועיים ברשת AllJobs Everywhere
אפיון המצטרפים לרשת נעשה בקפידה ומתוך בחינה עמוקה של הקהלים הנדרשים למגייסים ומהווים נקודת מפתח בשיפור כ"א מיומן בארגון.
אתר הכלכלה המוביל The Marker, עם לוח בכירים המיועד לצרכים הייחודיים של סמנכ"לים ומנכ"לים ומאפשר לפרסם מודעות מפולחות למועמדים בכירים. אתר dbursa, אתר מתמחה בשוק ההון, אתר Whatsup - האתר המוביל בארץ לקוד פתוח ותוכנה חופשית, אתר PCon - מגזין מחשבים, אינטרנט וחומרה מוביל, אתר אנשים ומחשבים לקהילת ההייטק.
אתר All marketing פורטל שיווק מוביל, אתר economist פורטל תוכן מתמחה בנושאי כספים וכלכלה, אתרי רוקחות רפואה, ביוטכנולוגיה ופארמה כמו: פורטל doctors אתר מוביל לרפואה, בריאות ואיכות חיים, PSI - אתר בנושא רוקחות, ביופורום- העוסק בביוטכנולוגיה, אתר ארגון הרוקחים ועוד.
למגייסים בתחום משאבי האנוש, אתר ירחון משאבי אנוש, למעוניינים לגייס סטודנטים וצעירים לשורותיהם - אתר מד"ס, אתר שבוז, אתר פרופסור, וכן אתרי מכללות ואוניברסיטאות כמו אתר מכללת רופין, מכללת תדמור, מכללת HackerU למקצועות התוכנה ועוד. למעוניינים בגיוס מקומי, מכילה הרשת גם אתרים מקומיים כגון אתר המקומון המוביל בירושלים Jcity, אתר המקומון המוביל באזור תל אביב Tcity.
רויטל הנדלר, מנכ"לית אתר AllJobs.co.il, מסבירה: "עבודת המגייסים הולכת ונעשית קריטית להצלחה העסקית של החברות. היכולת של חברות, להתמודד עם השוק התחרותי של היום, במיוחד בזמן האטה והכרח בהתייעלות, מחייבת אותם לגייס את הבנאדם הטוב ביותר למשימה. על-מנת להגיע למועמדים הטובים והמתאימים ביותר, המגייסים חייבים להיות יצירתיים במציאת פתרונות גיוס חדשניים. כיוון החשיבה הזה הוא שהביא אותנו לפיתוח אפליקציית AllJobs Everywhere, המאפשרת למגייסים לפרסם ב-AllJobs, ולקבל לא רק חשיפה גבוהה יותר באתר הגדול בישראל בתחום הדרושים (על-פי סקר TIM ו-Google trends), אלא גם הפצה של המשרה שלהם באתרים מקצועיים רלוונטיים. האפשרות הזו מקפיצה את הליך חיפוש המועמדים מדרגה אחת קדימה" אומרת הנדלר, "אין לי ספק שרשת ההפצה הזו תאפשר לחברות להגיע למועמדים טובים יותר מהר יותר ובשל כך להגיע להצלחות עסקיות טובות יותר".
הנדלר מציינת עוד כי ממחקר שעשו ב-AllJobs, עולה כי רוב האנשים העובדים במשק הישראלי, גם אם הם לא מחפשים עבודה באופן פעיל, ישמחו לשמוע הצעות עבודה מעניינות אם אלו יגיעו לאוזניהם, ולשקול מעבר בין מקומות עבודה במידה ותגיע אליהם הצעה מעניינת. עם תוצאות המחקר האלו, יצאו ב-AllJobs לפיתוח סידרה של מוצרי גיוס חדשניים, שיאפשרו לחברות להגיע לאנשים האלה בסביבה הטבעית שלהם ולהציע להם את ההצעות המעניינות אותם בדיוק.
AllJobs Everywhere - איך מפרסמים ברשת?
  • נכנסים ל-AllJobs ל"פרסום משרה".
  • מזינים את תוכן הצעת העבודה.
  • בוחרים ב"פרסום באתרים מתמחים".
  • בוחרים כמה תקציב רוצים להוציא על הגיוס וכמה רוצים לשלם פר קורות חיים.
  • ומקבלים - פרסום גם באתר AllJobs עם 450,000 גולשים ייחודיים מדי חודש וגם חשיפה באתרים המתמחים הרלוונטיים.
AllJobs Everywhere פותחה על בסיס מודל ה-PayPerCV שהושק לפני שנתיים ב-AllJobs וזכה להצלחה רבה בקרב מגייסים. שיטת PayPerCV מקנה חשיפה גבוהה ביותר באתר AllJobs, במיקומים בולטים ובדיוורים למועמדים רלוונטיים, בצורה הפתוחה לכל גולשי האתר ולא רק למנויים בו - וכל זאת ללא תשלום על המיקום אלא רק על-פי תוצאה.
בדומה למודל הפרסום ב-Google, יכול המגייס לקבוע מה העלות המתאימה לו לתשלום עבור קורות חיים, ובהתאם ליחס עם המתחרים על אותם מיקומים, הוא זוכה לחשיפת המודעה שלו. "המודל הזה" מסבירה הנדלר, "מאפשר לנו להביא את המודעה לחשיפה גבוהה עוד יותר באתרים שונים ברשת, ללא הגבלה, כשהעלות למגייס, אינה עבור הצבת המודעה שלו באתרים השונים, אלא רק עבור תוצאות בפועל שיקבל".
אתר AllJobs.co.il, הוא פורטל הקריירה המוביל בישראל, המעניק שירותים ייחודיים למחפשי עבודה כמו-גם למגייסים. השירות הייחודי של AllJobs למחפשי עבודה הוא שירות מידע, המעניק גישה ל-DB של כל המשרות המתפרסמות במשק הישראלי. בשנה האחרונה, מצאו עבודה באמצעות שירות זה 27,000 אנשים, במקצועות ובדרגים שונים. האתר משרת כ-20,000 מעסיקים, הנהנים מכלי פרסום שונים בפורטל ומחשיפה ל-450,000 מחפשי עבודה שונים מדי חודש, כמו-גם מאפליקציות חדשניות למיון קורות חיים וניהול גיוסים. על-פי סקר TIM 80% מחפשים עבודה באמצעות האינטרנט, 58% ממחפשי העבודה עושים זאת דרך AllJobs והשת"פים ברשת.

תאריך:  07/12/2008   |   עודכן:  07/12/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית פריד
- הודעה מטעם חברת איסתא
חלי ויינשטיין
- הודעה מטעם חברת פוליקום
ענת בר לב יוניצמן
- הודעה מטעם גלידות שטראוס
שטרן אריאלי
- הודעה מטעם נובו נורדיסק ישראל
רונן הלל
- הודעה מטעם חברת מומה פרסומאים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il