תקציב משרד התיירות הטורקי בהיקף של כשלושה מיליון דולר יטופל במשרד הפרסום ענבר מרחב שקד.
המשרד נבחר לאחר תהליך מכרז ארוך במיוחד, בו השתתפו כחמישים משרדי פרסום בינלאומיים מרחבי העולם, ביניהם מרבית רשתות פרסום הענקיות הבינלאומיות, שהציגו הצעות גם לשוק הישראלי.
לפני כחודש עלה ענבר מרחב שקד לשלב הגמר ונקרא להציג מצגת פרונטאלית בברלין, אשר הועברה על-ידי שניים מבעלי המשרד, חן ענבר וספי שקד, מול ועדה שכללה כעשרים נציגי ממשלת טורקיה, מתחום הממשל והאקדמיה.
בשבוע האחרון נסע חן ענבר, לפגישת סיכום באנקרה שבטורקיה, במקביל לנציגי חמשת המשרדים הנוספים שזכו, כדי להיערך לפעילות, ובימים האחרונים כאמור התקבלה בענבר מרחב שקד ההודעה הרשמית, כי המשרד נבחר להיות אחד מששת המשרדים שייצגו את טורקיה ברחבי העולם.
יצוין כי תקציב זה מצטרף לשורת תקציבים בולטים שהצטרפו בחודשים האחרונים לענבר מרחב שקד - ביניהם השקת רכבי אינפינטי בישראל, תקציב הפרסום של רשת הולנדיה ותקציב אתרי האינטרנט תפוז ופליקס - ולתקציבים הקבועים המטופלים במשרד, ביניהם אקסלנס, מחסני תאורה, ניסאן, שילב, אמריקן לייזר, דיאדורה, קרוקר, אוויס, המרכז ללימודים אקדמיים, נס טכנולוגיות ועוד.
טורקיה נחשבת ליעד תיירותי מועדף בקרב הישראלים וההכנסות מתיירות הן מעמודי התווך של המדינה. בשנה האחרונה הגיע מספר התיירים הישראלים למעל חצי מיליון בשנה.
חן ענבר, מבעלי ענבר מרחב שקד מסר: "תמיד אהבנו את טורקיה, איזה כיף שעכשיו הנסיעות יהפכו להוצאה מוכרת...".