X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם תמיר פישמן ושות'
▪  ▪  ▪
אילן ינושבסקי [צילום: סיון פרג´]

אלדד תמיר מנכ"ל תמיר פישמן ושות' הודיע היום על מינויו של אילן ינושבסקי לתפקיד מנכ"ל תמיר פישמן קרן הון סיכון במקביל לתפקידו כסמנכ"ל הכספים של הקבוצה.
אילן ינושבסקי, (38), הינו רואה חשבון בעל תואר MBA עם התמחות במימון ובחשבונאות, החל עבודתו בתמיר פישמן בתחילת 2008 בתפקיד סמנכ"ל הכספים של הקבוצה. במסגרת תפקידו מנהל את התחום הפיננסי של חברות הקבוצה לרבות החברות הכלולות בה.
טרם הצטרפותו לתמיר פישמן, מילא ינושבסקי שורה של תפקידים בכירים בנורטל, בין היתר כמנהל הכספים וכדירקטור לענייני כספים של הפעילות הישראלית והמזרח אירופאית. במסגרת תפקידו שימש אילן כ-CFO של Joint venture בסרביה והיה אחראי על ניהול הכספים במיזמים שונים במזרח אירופה, ועל פרויקטים גדולים בשוק הישראלי. לפני כן שימש ראש צוות באגף ביקורת שוק ההון בבנק לאומי ובחברות הבנות שלו אשר היו פעילות דאז בשוק ההון (קופ"ג , קרנות, ניהול תיקים וכד').
אודות תמיר פישמן ונצ'רס II
חברת תמיר פישמן הון סיכון II בע"מ פועלת כחלק מקרן הון סיכון תמיר פישמן וונצ'רס שהינה קרן הון סיכון של כ-150 מיליון דולר המאגדת בתוכה את חברת תמיר פישמן הון סיכון הציבורית (כ-52 מיליון דולר) ומשקיעים פרטיים נוספים (כ-98 מיליון דולר).
החל מהקמת הקרן בשנת 2000, הקרן הקפידה להשקיע תוך פיזור השקעות בין חברות הפועלות במגוון תחומי פעילות, ביניהם: תקשורת, תוכנה, תשתית האינטרנט, טכנולוגיה ומדעי החיים, המצויות בשלבי התפתחות שונים, תוך הקפדה על השקעות בחברות שלהן יתרון טכנולוגי בתחומי פעילותן.
אודות תמיר פישמן ושות'
תמיר פישמן, בית השקעות מהמובילים בישראל, מספק שירותי בנקאות להשקעות כוללים (Full Service) לחברות ציבוריות ופרטיות, ארגונים וגופים מוסדיים ומשקיעים פרטיים.
מגוון השירותים הפיננסים הניתנים על-ידי תמיר פישמן כולל: מימון חברות, גיוסי הון ציבוריים ופרטיים בארץ ובחו"ל, מיזוגים ורכישות, ניהול וחיתום הנפקות בתל אביב, ניהול ארבע קרנות פרייבט אקוויטי, ניהול השקעות ללקוחות פרטיים ומוסדיים, קרנות נאמנות, קופות גמל וקרנות השתלמות, ניהול תוכניות אופציות עובדים, נגזרות פיננסיות, מחקר ומסחר ני"ע.
סך היקף הנכסים של תמיר פישמן ושות' עומד על כ-20 מיליארד שקלים. תמיר פישמן ושות' בעלת מספר שותפויות אסטרטגיות בינלאומיות מובילות: החברה הינה השותפה האסטרטגית והנציגה הבלעדית בישראל של RBC - קבוצת הפיננסים מהמובילות בעולם, ובעלת שותפות אסטרטגית עם AXA-IM, החברה השנייה בעולם לביטוח ופיננסיים.
בנוסף, תמיר פישמן וונצ'רס בעלת שותפות עם Draper Fisher Jurveston, קבוצת הון סיכון מהמובילות בעולם, ותפעל כשותף הבלעדי של DFJ בישראל. הקרן הישראלית היא התוספת החדשה לרשת קרנות הסיכון של DFJ הפרוסה ברחבי העולם ומנהלת הון סיכון בהיקף של כ-6 מיליארדי דולרים.

תאריך:  14/12/2008   |   עודכן:  14/12/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נטע הר-לב
- הודעה מטעם חברת בני פאוזי שמשום
רונן הלל
- הודעה מטעם רשת מטבחי Do it
גלעד אלשרפי
- הודעה מטעם חברת ESET
שי שנקמן
- הודעה מטעם רשת דסאנז'
מנחם גרנית
- הודעה מטעם קול ישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il