X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת גטר
▪  ▪  ▪

חברת גטר, הנציגה הבלעדית של חברת OCE בישראל והאוניברסיטה העברית בירושלים חתמו על עסקה לרכישת מכונות צילום ומדפסות תוצרת OCE בהיקף של כמיליון שקלים למשך שלוש שנים. במסגרתה תרכוש האוניברסיטה העברית בין השאר את המדפסת המהירה בעולם - דגם OCE 6250 - המדפסת הראשונה בישראל המדפיסה 250 עמודים בדקה. המדפסת הייחודית מתווספת לסדרת מדפסות ומכונות צילום תוצרת OCE שרכשה האוניברסיטה במסגרת העסקה.
האוניברסיטה העברית מפיקה כיום כ-10 מיליון דפים בשנה באמצעות יחידת שירותי המשרד, יחידת הדפוס ובית הדפוס של האוניברסיטה. כמות זו כוללת מבחנים, מקראות וחוברות פנימיות לסטודנטים ולסגל האקדמי. האוניברסיטה צופה כי כמויות ההדפסה והצילום יגדלו משמעותית בשנים הקרובות ולאור זאת הוחלט על הצטיידות בדור חדש של מדפסות ומכונות צילום של OCE, לרבות דגם OCE 6250 המהיר ביותר בישראל כיום.
במסגרת העסקה תספק גטר לאוניברסיטה העברית שירותי תיקונים ותחזוקה וכן מתכלים למדפסות OCE במשך כל תקופת העסקה.
פיט וונדרביל, מנהל אזור המזרח-התיכון של חברת OCE: "האוניברסיטה העברית מצטרפת לשורה ארוכה של מוסדות ציבור ואוניברסיטאות בעולם שרוכשות יכולות הדפסה מורחבות באמצעות מוצרי OCE. היקפי ההדפסה גדלים כיום בקצב מואץ בכל העולם, למרות האינטרנט והדואר האלקטרוני, אך כיום יש יכולת להגדיל היקפי הדפסה תעשייתיים בעלויות קטנות יותר. האוניברסיטה העברית תיהנה מהיכולות הללו ומשיפור השירות לסטודנטים ולסגל ההוראה".
חיים מזרחי, המזכיר הכללי של האוניברסיטה העברית: "יחידת שירותי משרד של האוניברסיטה העברית הוקמה לפני כ-25 שנה. היחידה שואפת לשפר את שירותי הצילום והדפוס הניתנים לסטודנטים לאנשי הסגל האקדמי וליחידות האוניברסיטה השונות באמצעות טכנולוגיות חדישות ומכשירים מתקדמים ועל-ידי צוות מקצועי ומיומן. אנחנו מעריכים ששיתוף הפעולה עם חברת גטר ועם רכישת המדפסת מדגם OCE 6250 תאפשר ליחידה להפיק עבודות באיכות גבוהה יותר ובזמני אספקה קצרים ביותר ולפתח את מרכזי הדפוס בקמפוסים נוספים בקמפוס א. י. ספרא שבגבעת רם ברחובות ובעין כרם, ובכך לשפר השירות ולהגדיל את היקפי העבודה בין כותלי האוניברסיטה".
האוניברסיטה העברית בירושלים היא מוסד המחקר המוביל במדינת ישראל ומדורגת בדרוגים בינלאומיים שונים בין 100 האוניברסיטאות המובילות בעולם. האוניברסיטה נוסדה בשנת 1925 ומתפרסת היום על-פני ארבעה קמפוסים. באוניברסיטה 23,000 סטודנטים, כ-1,000 חברי סגל אקדמי.
אודות OCE
Océ היא חברה הולנדית מהמובילות בעולם בתחום ההדפסה וניהול המסמכים הדיגיטליים. Océ מציגה מגוון רחב של פתרונות הדפסה לעסקים ולבתי דפוס, מדפסות דיגיטליות מהירות ומערכות הדפסה בפורמטים שונים להדפסות טכניות וגרפיות. החברה היא גם ספק מוביל של מיקור חוץ בתחום ניהול המסמכים. רבות מהחברות הרשומות ב-Fortune 500 וגדולי המדפיסים המסחריים בעולם הם לקוחות של Océ. החברה נוסדה בשנת 1877 ופעילה בלמעלה מ-90 מדינות ברחבי העולם. היא מעסיקה כ-24,000 עובדים ברחבי העולם. Océ נסחרת בבורסת Euronext באמסטרדם. היקף הכנסות החברה בשנת 2007 הסתכם ב-3.1 מיליארד יורו.
אודות גטר טק
גטר טק, מקבוצת גטר (Getter Group) נוסדה בשנת 1982 והינה מהחברות המובילות בישראל בשיווק והפצה של פתרונות הדפסה, מדיה בידורית ומחשוב לבית ולעסק. החברה מתמחה בתחום המדפסות, מכונות צילום ושכפול, מסכי LCD, מקרנים, תוכנה, מחשבים, טלפוניה ועוד. לגטר-טק ידע וניסיון עשיר בתחומים אלו והיא מייצגת בישראל, באופן בלעדי, שורה ארוכה של חברות בינלאומיות, מהשורה הראשונה כדוגמת: Lexmark, BenQ, AEG, Konica-Minolta ,Riso פנסוניק ועוד. כמו-כן לחברה הסכמי שיווק והפצה של חומרה ותוכנה המיועדים לארגונים גדולים ובינוניים, מתוצרתן של: Microsoft, Symantec, Babylon, Lenovo, IBM, Aladdin, CA, Adobe, RedHat ועוד.

תאריך:  16/12/2008   |   עודכן:  16/12/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il