הסרט "מדגסקר 2" עולה בימים אלו בקמפיין ענק, הכולל, בין היתר פעילות אינטראקטיבית ומסכי Stree T.V של קבוצת רפיד.
הקמפיין הראשון, שיעלה באתר וואלה, מציע לגולשי האתר להשתתף בתחרות כתיבת סיסמאות בחירות לארבעת הדמויות הראשיות בסרט. הזוכה יקבל פרס יקר ערך. במקביל, יעלו פרסומות בפורטלים מובילים ברשת. הקמפיין האינטראקטיבי מטופל על-ידי HI-NET אינטראקטיב.
בנוסף, יכבשו כוכבי "מדגסקר 2" את מסכי streetv בקמפיין נרחב, הכולל סרטונים ומיתוג המסכים. הקמפיין בפריסה של 13 מסכים ברחבי הארץ, שעל-גבי ארבעה מהם הותקנו הדמיות של כוכבי הסרט בפורמט ענק וצבעוני, המתנשא לגובה של שלושה מטרים.
הסרט ילווה גם בקמפיין טלוויזיוני ובעיתונים. דורית ישי, מנהלת ההפצה בחברת UIP: "הקמפיין המקורי והחדשני תורם לבולטות של הסרט בחנוכה ומתחבר היטב לתפיסת הקהל את הסרט כמוביל, כיפי ומהנה".