תמנע שטרית (34), מונתה לסמנכ"ל השיווק והמכירות של היקב הרביעי בגודלו בארץ, המייצר כשלושה מיליון בקבוקים בשנה, יקב בנימינה.
בחמש השנים של העשייה בתחום השיווק והמכירות של היקב, ייסדה וביססה שטרית את אחד ממהלכי השיווק והמיתוג הבולטים בתחום, בהשקת סדרת היינות "יוגב". כמו-כן, ייסדה את פורום "נשים טועמות תואמות" והייתה אחראית על המיתוג החדש של היקב תחת הסלוגן "אנשים שאוהבים יין".
בימים אלו מקים יקב בנימינה אגף שיווק הפצה עצמאי, הכולל צוות של כ-30 עובדים, שיהיה כפופים לסמנכ"ל השיווק.
ב-2009 יעמוד במרכז הפעילות של יקב בנימינה ביסוס מרכז ההפצה העצמאי, לצד שיווק לשווקים הבינלאומיים, בהן ביסס היקב את מעמדו כמוביל בשנים האחרונות.
מינויה של תמנע שטרית לסמנכ"ל השיווק של יקבי בנימינה, מהווה צעד נוסף של הבעת אמון של בעלי המניות החדשים של היקב, בעלי רשת חצי חינם, בצוות המנהל את היקב ובתוצרתו.