BLU משקה האנרגיה החדש, אשר בימים אלו מושק בישראל, יעניק חסויות לאירועי תוכן ענקיים, המיועדים לקהל בליינים צעיר. אירועים אלו יתקיימו במהלך חודשים דצמבר-ינואר. החסות כוללת פליירים ופוסטרים המעוצבים ברוח המותג וכן מיתוג המקום בו ייערך האירוע ברוח ובעיצוב המותג.
החברה המייבאת תשקיע מעל ל-4.5 מיליון שקלים בחסויות באירועים אלו.
בין האירועים אשר להם תוענק החסות: שלושה אירועי צעירים במועדון המטרוק ברחובות. באירועים אלו, אשר יתקיימו בתאריכים 23-22 ו-26 בדצמבר ייקחו חלק משתתפי תכניות הריאליטי המצליחות "היפה והחנון" ו"האח הגדול", הופעה של הזמר קובי פרץ במועדון הפא ביליון במלון הרודס אילת ב-27 בדצמבר, מסיבת סילבסטר ענקית בריף הדולפינים באילת בהשתתפות רן דנקר ועילי בוטנר.
BLU הינו משקה אנרגיה המיועד לצעירים ובליינים, העושה בימים אלו את צעדיו הראשונים בישראל ומצליח לכבוש לו קהלים רבים.
אמין שמשום, מנהל המותג של BLU בישראל: "ברוח ערכי המותג, המדבר לקהל צעיר האוהב ומתאפיין במוזיקה, הופעות, בילויים, מסיבות ועוד, אנו משקיעים באירועים אלו, ונמשיך להשקיע במסיבות ובאירועים המובילים בארץ בקרב קהל הבליינים והצעירים בישראל. החיבור דרך המוזיקה למותג הינו נכון לקהל זה וזו אחת הדברים לבניית מותג משקה אנרגיה".