X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם ברס אלקטרה
▪  ▪  ▪

ברס אלקטרה תקשורת סלולארית, יבואנית Sony Ericsson בישראל, יוצאת באמצעות משרד הפרסום זרמון גולדמן, בקמפיין גלריה עבור הטלוויזיה ואתרי האינטרנט. היקף הקמפיין הוא מיליון שקלים. הקמפיין פונה לקהל הרחב, במטרה לחשוף את מגוון האפשרויות בבחירת מכשיר סלולארי של סוני אריקסון. המגוון שמציגה החברה מאפשר לכל אחד יכול לבחור את המכשיר שמתאים לצרכיו ותואם את אישיותו הייחודית. הקמפיין יעלה למשך שבועיים בערוצי הטלוויזיה והאינטרנט השונים.
השפה הויזואלית ועולם הדימויים המוצג בסרטוני הטלוויזיה שאוב מעולם משחקי המחשב ומציג את עולם הסלולאר על-פי סוני אריקסון. החדשנות, המהירות וגורם ההפתעה המוצגים דרך משחק המחשב מאפיינים את העולם הסלולארי של סוני אריקסון כדינאמי, מפתיע, חדשני ומגוון. מגוון אפשרויות הבחירה, מאפשר לכל אחד להתאים לעצמו את המכשיר הנכון עבורו והמייצג אותו, הן מבחינת הפונקציות והן מבחינת עיצוב המכשיר.
מיקי ברקן, מנכ"ל ברס אלקטרה מוסר: "בשנה האחרונה הוכיחה סוני אריקסון שמובילות בתחום אחד לא צריכה לבוא על חשבון תחומים אחרים. עם סדרת השקות מוצלחות ולקראת סדרת השקות עתידית, בחרנו להדגיש את היכולת לבחור. הבחירה במכשיר סלולארי כזה ולא אחר של סוני אריקסון לא מחייבת וויתור למען. כל אחד יכול לבחור וליהנות מהמכשיר הנכון ביותר עבורו והמוביל בתחומו".
הקמפיין הייחודי עוצב כחלק מהאסטרטגיה השיווקית הכוללת של סוני אריקסון, הפועלת בשלושה נתיבים מרכזיים: מוזיקה, צילום ועיצוב. הקמפיין מציג מבחר מגוון של המכשירים הקיימים ברשת כגון: c905, W980, W902, W595, C902, T700, W760 ועוד.

תאריך:  29/12/2008   |   עודכן:  29/12/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
קרן יהלום
- הודעה מטעם וילדר יחסי ציבור
לינור נבו
- הודעה מטעם מרכז שניידר
קרן יהלום
- הודעה מטעם חברת אמיגו
עומרי גל
- הודעה מטעם רשות הטבע והגנים
- הודעה מטעם העמותה לעזרה לניצולי השואה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il