חברת אחוה, יצרנית מובילה ומשווקת מוצרי חלוה, טחינה ודברי מאפה, עולה עם קמפיין פרסום חדש וראשון בטלוויזיה, תחת הסלוגן: "החלוה של אחוה - אחוה של חלוה", וסלוגן דומה עבור הטחינה והעוגות של אחוה.
הקמפיין, אשר כולל סדרה של שלוש חסויות, אחת לכל סוג מוצרים, נוהל על-ידי חברת אחוה באופן עצמאי ויעלה בטלוויזיה בערוצים 2, 10, 9 ובערוץ 24. היקף ההשקעה בקמפיין הפרסום כשלושה מיליון שקלים.
קמפיין החסויות צפוי לעלות במשך שישה שבועות רצופים, ובמשך שישה שבועות נוספים לאחר חג הפסח. הקמפיין חושף את שלושת ההתמחויות של חברת אחוה, אשר פעילה בשוק המזון ומתמחה בייצור טחינה וחלוה מאז שנת 1929.
מנהל השיווק של אחוה, יובל מלאך: "לרגל חגיגות 80 שנה לחברת אחוה בשנה הקרובה, החלטנו להשקיע בקמפיין טלוויזיה, בו נחשוף את מגוון מוצרי החברה עם הלוגו החדש שלנו. מטרת הקמפיין הינה למתג את סדרת המוצרים כמוצרים מובילים בתחומם, אותנטיים, טעימים ואיכותיים. או בקיצור - אחוה של מוצרים".