הישיר הראשון זיכה את לקוחותיו בהחזר של 20% מסך תשלומי העמלות שנגבו מהלקוחות בגין הפעולות שבוצעו בחשבונותיהם במהלך שנת 2002.
מר מוקי אפורי, מנהל הישיר הראשון ציין היום, כי ממוצע ההחזר בשנת 2002 הנו 180 ש"ח ללקוח, כאשר ללקוחות הפעילים בשוק ההון החזר העמלות הגיע לעשרות אלפי שקלים ללקוח.
אפורי הוסיף, כי הישיר הראשון הרחיב את שירותי מערכת הזיהוי הקולי ומעתה היא מופעלת בקרב כל הלקוחות. המערכת מזהה את הלקוח במהלך השיחה עימו על-פי קולו ללא צורך בשאלות אימות, וללא צורך בסיסמאות וקודים. המערכת משפרת את השרות ללקוח, חוסכת בזמן השיחה של הלקוח ומשפרת משמעותית את רמת האבטחה. אפורי ציין, כי הישיר הראשון הנו הארגון היחידי בישראל המפעיל שרות זה ובין היחידים בעולם.
כמו-כן, הישיר הראשון שיפר את זמן ההמתנה של הלקוחות לבנקאים, ומעתה זמן ההמתנה המקסימלי עומד על דקה אחת בלבד. רוב פניות הלקוחות מתרכזות בין השעות 9:00 בבוקר ל-12:00 בצהריים, ובין 18:00 ל-22:00.
החל ביום 10.2.03 ישתנו מספרי הטלפון של הישיר הראשון ויהיו: 6788- למתעניינים ו-5524
- ללקוחות, מכל טלפון קוי וסלולרי, כמו-כן, מעתה הלקוח ישלם עבור השיחה.