X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קרט
▪  ▪  ▪

חברת קרט, הנציגה הבלעדית של Canon בישראל, החלה לשווק את מדפסת Canon S330 Photo - מדפסת פוטו חדשה וייחודית, מהירה, באיכות גבוהה, בעלת ביצועים מרשימים והדפסה חדה של טקסט ומסמכי צבע. רזולוציה גבוהה של 2400x1200Dpi, יחד עם שיטת Advanced microfine Droplet technology המתקדמת של Canon, מבטיחה הדפסת תמונות באיכות חדה ומדויקת עם ניגודיות גבוהה וטווח צבעים רחב ומגוון.
המדפסת מאפשרת הדפסה ללא שוליים, לגודלי A4 ו-10x15 ס"מ המביא לתוצאות ממשיות וריאליסטיות תוך ניצול מלוא שטח הנייר ומשקפות בדיוק את תמונת המקור. מדפסת S330 Photo כוללת יכולות מתקדמות, המעניקות ביצועים גבוהים של 14 דפים לדקה בהדפסת ש/ל ו-10 דפים לדקה, בהדפסת צבע. שיטת ההדפסה של טיפות דיו זעירות במיוחד, מעניקה למשתמש איכות הדפסה גבוהה ביותר על נייר רגיל וכן שמירת התמונה על נייר איכותי (PR 101) עד 25 שנה.
המדפסת כוללת בתוכה את כלי התוכנה Photo Optimizer PRO ו-Vivid Photo Technology, כלים, המשפרים את איכות התמונות המודפסות. בנוסף, כוללת המדפסת בתוכה תוכנה מיוחדת ויקרת ערך, המשמשת לעיבוד תמונה - ver.1 Adobe Photoshop elements, אשר הינה קלה לשימוש ומסייעת להפיק את המקסימום מהתמונות.
איל שפירא, מנהל המוצר בקרט, מסר: "מדפסת S330 Photo הינה מדפסת באיכות פוטו המיועדת למשתמש הביתי המתקדם, עם איכותיות של מדפסת פוטו מקצועית. זאת בזכות היותה מהירה, מאפשרת הדפסה ללא שוליים, כוללת תוכנה יוקרתית וכל זאת במחיר אטרקטיבי, המתאים למשתמש הביתי. ייחודה לעומת מדפסות ביתיות אחרות, בכך שניתן להדפיס גם תמונות פוטו וגם טקסט וגרפיקה רגילה. מדפסת זו זכתה למיטב השבחים, ביניהם בחירת העורך של ערוץ Tech-TV(ערוץ האינטרנט וההיי-טק), אשר בחר בה כקניה הטובה ביותר מבין מדפסות אחרות ברמת המחיר שלה".
מפרט טכני:
מהירות הדפסה: עד 14 דפים לדקה בשחור לבן ו-עד 10 דפים לדקה בצבע
רזולוציה: 2400x1200 Dpi
קיבולת נייר: 100 דפים
ממשק חיבור: USB 2.0/USB 1.1
סביבת הפעלה: Win 98/Me/2000/XP/MAC OS
מחיר מומלץ לצרכן: 849 ש"ח כולל מע"מ
קרט ישראל, הינה החברה המובילה בתחום המיכון העסקי והתוכנה, תוך שימוש באמצעי טכנולוגיה מתקדמים. קרט, הנציגה בישראל של Canon, Minolta, Minolta-Qms, Pentax, Adobe, MultiCAV, Pretec, ו- AHT, משווקת מבחר גדול של מוצרי טכנולוגיה ומיכון עסקי, הכולל את מוצרי החברות המובילות בעולם, בתחומים הבאים: מדפסות, מכונות צילום, מכשירי פקס ומכשירים משולבים, סורקים, מצלמות מקצועיות, מצלמות דיגיטליות ומצלמות וידאו, מקרני מולטימדיה, מערכות ארכיב ממוחשב ושרתי הדפסה (Rips). בנוסף מעניקה חברת קרט, ייעוץ ופתרונות יצירתיים בתחומי גרפיקה, מולטימדיה והפקה מתקדמת, בהתבסס על סל מוצרי התוכנה והחומרה, לתחום הגרפיקה ולתחום העסקי.

תאריך:  20/01/2003   |   עודכן:  20/01/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il