X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם Better Place
▪  ▪  ▪

Better Place הודיעה היום על שותפות עם ממשלת אונטריו על-מנת לקדם את הרשת של הרכב החשמלי למחוז ובכך ליצור מודל של אימוץ הרכב החשמלי בקנדה. אונטריו, אחת מאזורי ייצור הרכב הגדול ביותר בצפון אמריקה, מעוניינת להעביר את תחום ייצור הרכב שלה בעתיד לייצור של כלי רכב חשמליים תוך כדי הפחתת פליטות גזי החממה.
"בהודעה זו, אונטריו נוקטת בהנהגה סביבתית על-ידי עיצוב הכלכלה שלה מחדש" אמר שי אגסי, מייסד ומנכ"ל חברת Better Place. "השותפות שלנו תניע את אונטריו לעבר עידן חדש בכל הקשור לתחבורה אישית - מהרכב הנוכחי - מודל 1.0 בעל מנוע בעירה פנימי למודל של רכב 2.0, שהוא הרכב החשמלי אשר מונע על-ידי אנרגיה מתחדשת. ההודעה היום, היא הצעד הראשון והחשוב לקראת הצגה ראשונה של הרכב החשמלי בקנדה, ואנו מצפים לעבוד על-כך בשותפות עם ממשלת אונטריו".
החברה הודיעה כי מינתה את לורנס סטף (Lawrence Seeff) לראש מחלקת העסקים האמריקנית. מר סטף מביא עימו יותר מ-20 שנים של ניסיון נדל"ני וכלכלי של הובלה והקמת חברות בבעלות פרטית בשווי של מיליארדי דולרים.
Better Place תמקם את סניפיה הקנדיים באונטריו ותבנה את מודל הרכב החשמלי ואת המרכז האקדמי שלה בטורונטו על-מנת להניח את הבסיס שיעזור לכלי הרכב החשמליים לנסוע בכבישי אונטריו.
המחוז התחייב לנהל מחקר מקיף אשר יבחן את הדרכים להאצת ההסתגלות של כלי הרכב החשמליים. המחקר צפוי להתפרסם במאי 2009. בו זמנית, Better Place תפתח את התוכנית שלה לרשת טעינה לכלי רכב חשמליים בציר הזמן.
אימוץ הטכנולוגיה הזו בשלביה המוקדמים יספק למחוז תמריצים אשר נחוצים לייצור משרות ולצמיחה כלכלית. הודעה זו שומרת על כוח המסורת של המחוז בכל הקשור לייצור מכוניות, עם-זאת, היא כוללת את החשיבות הטכנולוגית המתקדמת של כלי רכב המונעים על-ידי בטריות.
Better Place חוברת ל-Bullfrog Power הקמעונאית היחידה בקנדה שמספקת 100% של חשמל ירוק ול-Maquarie Groups חברה עולמית שמספקת שרותי בנקאות, ייעוץ והשקעות, והיא ממשיכה לבנות עוד קשרים מקומיים ומסביב לעולם. באונטריו, Bullfrog Power תספק את כל האנרגיה המתחדשת שדרושה להנעת הרשת של Better Place.
"Better Place - מובילה את הצעד האמיץ והמחייב הזה, ואנו נרגשים לספק 100% של חשמל נקי ומתחדש עבור הרשת שלה ועבור כלי הרכב שמונעים על-ידו". אמר טום היינצמן (Tom Heintzma), מנכ"ל חברת Bullfrog Power "בשביל תחבורה נטולת פליטות, זה קריטי מאוד שלא רק נעביר את הבעיה שלנו מצינור מפלט לחשמל.Better Place נוקטת עמדה נחרצת על-ידי התחייבותה להניע את כלי הרכב החשמליים על-ידי אנרגיה מתחדשת".
Maquarie - תחבור ל-Better Place כיועצת פיננסית בפיתוח הרשת וכציר זמן עבור אונטריו. מייקל ברנשטיין Michael Bernstein, היועץ הבכיר של Maquarie אמר, "המודל העסקי של Better Place היא הזדמנות מלהיבה עבור תעשיית הרכב המקומית, תעשיית האנרגיה הנקייה ועבור המגזר הפרטי לסייע בפיתוח השוק לתחבורה בת קיימא בקנדה. Maquarie תשמח לפרוס את המומחיות שלה על-מנת לעזור ל-Better Place ולאונטריו לפתח רשת של רכב חשמלי באונטריו".
תחת המודל של Better Place, החברה מתכננת להתקין רשת של נקודות טעינה ושל תחנות החלפת בטריות, בכך מעניקה לנהגים את אותה הנוחות "לעצור" כפי שהם חווים אותה היום בתחנות דלק. בדיוק כמו המודל של הטלפון הסלולארי, Better Place מתקינה ומפעילה את רשת תשתית הטעינה שלה, בזמן שמנהיגה את יצרניות הרכב לייצר את כלי הרכב החשמליים עבור הרשת של Better Place. היא משתמשת באנרגיה מתחדשת להפעלת הרשת, יוצרת פתרון של אפס פליטות מרשת החשמל לתחבורה.
אודות Better Place
חברת Better Place יוצרת את התנאים שיאפשרו שימוש עולמי נרחב בכלי רכב חשמליים, במטרה לסיים את התלות העולמית בנפט, באמצעות אספקת שירותי ניידות רחבים. החברה, בבעלותם של שי אגסי והחברה לישראל, הוקמה באוקטובר 2007 בהשקעה של 200 מיליון דולר. מנכ"ל ומייסד החברה העולמית הוא שי אגסי ויו"ר החברה הוא עידן עופר. החברה פועלת להקמת תשתית עולמית לרשת טעינה חשמלית העושה שימוש באנרגיה מתחדשת. התשתית תאפשר שימוש המוני בכלי רכב חשמליים, שאינם פולטים זיהום אוויר רעיל ומפחיתים משמעותית את התלות של המדינות בנפט ומוצריו.
החברה פועלת עם שותפים לפריסת תשתית הטעינה בישראל, דנמרק, אוסטרליה, קליפורניה והוואי, החל משנת 2010.

תאריך:  18/01/2009   |   עודכן:  18/01/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רקפת דור
- הודעה מטעם החברה לשיקום הרובע היהודי
גונן אליאסי
- הודעה מטעם עיריית שדרות
אמנון ליברמן
- הודעה מטעם השדולה לעסקים קטנים ובינוניים
יניב נוה
- הודעה מטעם מכללת רידמן
עומרי גל
- הודעה מטעם רשות הטבע והגנים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il