X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם HP
▪  ▪  ▪

חברת HP ממשיכה לקדם את יוזמת התשתית הגמישה (Adaptive Infrastructure), במטרה לאפשר ללקוחות לשפר את ניהול מרכזי המחשוב ולהגיב במהירות לשינויים בסביבה הכלכלית, תוך צמצום ההוצאה הכספית.
כחלק מכך, השיקה החברה מספר מוצרים חדשים המרחיבים את פורטפוליו הפתרונות לניהול פלטפורמות פיזיות ו-ווירטואליות HP Insight Software. כמו-כן, נחנכו ארבעה מרכזי היתכנות גלובליים חדשים, בהם יכולים לקוחות החברה לעמוד על היתרונות שמציעות טכנולוגיות הדור הבא למרכזי המחשוב.
ההכרזות הנוכחיות הינן נדבך נוסף באסטרטגיה ארוכת טווח לפיתוח והשקת פתרונות חומרה, תוכנה, שירותים ותהליכים לטרנספורמציה של מרכזי מחשוב. פרויקטי טרנספורמציה ומעבר לדור הבא של התשתיות, מאפשרים לארגונים להפיק ערך עסקי מרבי מהטכנולוגיות העומדות לרשותם. זאת, באמצעות: שיפור הדינמיות והגמישות; אופטימיזציה של התשתיות הטכנולוגיות; הרחבת יכולות האוטומציה והניהול מרחוק של מערכות; וצמצום עלויות שוטפות.
פתרונות התשתית ממוקדים בווירטואליזציה מקצה לקצה, כלי אוטומציה וניהול, צריכת אנרגיה יעילה, מערכי אחסון מתקדמים, תקשורת מהירה, תמיכה מובנית במארג מחשוב (Fabric Infrastructure) והתאמה למודל תשלום על-פי שימוש.
בנוסף, פתחה HP ארבעה מרכזי בדיקה והיתכנות חדשים בצרפת, גרמניה, מלזיה וארה"ב (טקסס). במסגרת מרכזים אלו יכולים לקוחות לפתח, לבחון ולאשרר מרכיבים מרכזים בתשתיות המחשוב, ולתכנן פרויקטים שמטרתם קיצוץ עלויות תפעוליות. סך-הכל, מפעילה כעת HP שמונה מרכזים כאלו ברחבי העולם.
אהוד ברץ, ארכיטקט פתרונות בכיר ב-HP ישראל, מסר כי "HP ממשיכה לספק פתרונות מתקדמים לשיפור היעילות התפעולית, הגמישות וצמצום העלויות במרכזי מחשוב ארגוניים. הכלים והמהלכים החדשים מגשימים את חזון התשתית הגמישה, ומאפשרים להשיג ביצועים משופרים ודינמיות גבוהה, המסייעים הן להפחתת עלויות והן כתשתית לצמיחה עתידית".
סקר גלובלי, שנערך על-ידי חברת המחקר Hansa|GCR בהזמנת HP והקיף 600 חברות, מצא כי 84% מהארגונים מתכננים לבצע פרויקטי טרנספורמציה של מרכזי המחשוב - במהלך 12 החודשים הקרובים. הסיבה העיקרית להשקעה בתחום זה, הינה הלחץ הגובר על מנהלי מערכות מידע לצמצם את עלויות התפעול, לשפר את רמת האבטחה ולהשיג החזר מהיר יותר על ההשקעה בטכנולוגיה.
ל-HP ידע וניסיון חסרי מתחרים בטרנספורמציה של מרכזי המחשוב, המלווים בפורטפוליו מוביל של שירותים ופתרונות המהווים את הדור הבא בתשתיות. HP הינה מהארגונים הראשונים בעולם שיישמו בפועל טרנספורמציה אמיתית ומלאה, כאשר החברה צמצמה את מספר מרכזי המחשוב הגלובליים שלה מ-87 ל-3 בלבד.
במסגרת הרחבת פורטפוליו מוצרי HP Insight Software נכללים:
HP Insight Dynamics-VSE בשילוב עם Insight Orchestration - לתכנון ויזואלי של תבניות ושירותי תשתית, והפצתם על-גבי משאבים פיזיים ווירטואליים. כלי התוכנה מנהל באופן מלא תשתיות הטרוגניות של שרתים, אחסון ותקשורת, ומקצה משאבים באופן אוטומטי.
HP Insight Dynamics-VSE בשילוב עם Insight Recovery - להגירת יישומים הרצים בסביבת HP BladeSystem או VMware לאתר גיבוי ואחזור מרוחק, בלחיצת כפתור. הפתרון משתלב במוצרי מערך האחסון HP StorageWorks EVA, על בסיס תוכנת שכפול הנתונים Continuous Access ותשתיות שרתי HP ProLiant.
HP Insight Dynamics-VSE תומך כעת במגוון פלטפורמות וירטואליזציה, ובהן: Microsoft Windows Server 2008 Hyper-V, VMware ESXi, VMware ESX ו-HP Integrity Virtual Machines.

תאריך:  18/01/2009   |   עודכן:  18/01/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איילה רשף
- הודעה מטעם Better Place
רקפת דור
- הודעה מטעם החברה לשיקום הרובע היהודי
גונן אליאסי
- הודעה מטעם עיריית שדרות
אמנון ליברמן
- הודעה מטעם השדולה לעסקים קטנים ובינוניים
יניב נוה
- הודעה מטעם מכללת רידמן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il