X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת ברנד פור יו
▪  ▪  ▪
רפי שפר [צילום: אייל פישר]

לאור הרחבת הפעילות של חברת ברנד פור יו, יצרנית "המותג", תקים החברה בשיתוף עם חברת עטרת והרשת הרביעית בע"מ מרכז לוגיסטי בתימורים (ליד צומת קסטינה) בשטח של 8 דונם, בהשקעה של כ-16 מיליון שקלים.
את המרכז הלוגיסטי צפוי לנהל רו"ח עדי קדושים, בעלים של חברת עטרת, בעלת הקרקע בתימורים. רפי שפר, מנכ"ל חברת ברנד פור יו מציין כי, "במרכז הלוגיסטי שיוקם בתימורים יהיו שתי מחלקות: מחלקת אחסון בקיבולת אחסון של כ-10 מיליון מוצרים, ומחלקת אריזת מוצרים".
מחלקת האחסון תחולק למחלקות שונות - אחסון מוצרי נייר, אחסון שימורים ושתייה, אחסון מזון יבש, אחסון מוצרי בשר וקפואים בקירור ועוד.
הקמת המרכז הלוגיסטי תאפשר לחברת ברנד פור יו להגדיל את כושר השיווק וההפצה בהיקפים נרחבים וייתן כלים משמעותיים לרשתות השותפות ברשת הרביעית להוזיל ולייעל את עלויות המוצרים ולהוזילם משמעותית לצרכנים. במהלך זה תיתן הרשת הרביעית בע"מ מענה ליכולות השיווק וההפצה של הרשתות המאורגנות שופר סל וריבוע הכחול שלהם כבר יש מרכז לוגיסטי.
בשנת 2008 ייצרה ושיווקה חברת ברנד פור יו כ-400 מוצרים שונים של "המותג" בכ-56 סניפי הרשת הרביעית והזכיינים, בהיקף מכירות של כ-150 מיליון שקלים, כשהצפי הינו להגיע בשנה הבאה לפחות ל-700 פריטים.
עוד מוסיף מר שפר: "החברה צופה שתוך כחמש שנים, עם הרחבת הפעילות בכמות המוצרים והכנסת זכיינים נוספים, יוכפל שטח המרכז הלוגיסטי בהשקעה נוספת של כשבעה מיליון שקלים".
חברת ברנד פור יו הוקמה לפני כשלוש שנים, מייצרת את "המותג" - המותג הפרטי של הרשת הרביעית, הכוללת את הרשתות - רמי לוי שיווק השקמה, א.ב.א ויקטורי, מחסני להב, סופר דוש מחסני שוק ו-ח.כהן נתיבות.
לאחרונה הרחיבה את שיווק "המותג" גם לרשתות זכייניות שאינן משתייכות לרשת הרביעית, כגון - רשת סופר סטורי, הכוללת תשעה סניפים באזור הקריות והצפון; רשת סופר אלפא, שלה חנות בגבעתיים; ורשת מחסני חינם פלוס שלה שלושה סניפים באזור גוש תל מונד.
מר שפר מציין עוד שההחלטה לתת זיכיונות לרשתות קמעונאיות נוספות מחוץ לרשת הרביעית, תביא עד סוף שנת 2009 לשיווק מוצרי "המותג" בכ-70 חנויות סופר נוספות בכל רחבי הארץ עובדה שתוביל לגידול של תוספת של למעלה מ-30 אחוז בהיקף המכירות הכמותי של פריטי "המותג".

תאריך:  21/01/2009   |   עודכן:  21/01/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il