X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם פרסום אליקים הרמן & נהרדעא
▪  ▪  ▪
דני אליקים [צילום: יח"צ]

הדס ארזים בית השקעות, בניהולו של רמי דרור, בחר בפרסום אליקים הרמן, כמי שיוביל את תהליך המיתוג והפרסום של החברה. היקף התקציב עומד על כמיליון דולר בשנה.
"הבחירה להשקת החברה בסיוע של פרסום אליקים הרמן נבעה מיכולתו של משרד הפרסום להוביל מהלכים מיתוגיים רחבי היקף", אומר רמי דרור, מנכ"ל הדס ארזים. דרור הוסיף כי הדס ארזים מביאה לישראל תפישה חדשה של ניהול כספי עמיתים, המבוססת על מקצועיות, אמינות ושקיפות. "הקמפיין הקרוב של החברה צפוי להדגיש אלמנטים אלה תוך הצגת הדס ארזים כבית ההשקעות האיכותי בישראל" הדגיש.
הדס ארזים בית השקעות הינו "בוטיק" השקעות ייחודי מהמובילים בישראל בתחומו, המתמחה בהשקעות פנסיוניות. הדס ארזים בית השקעות חרט על דגלו ערכים של מקצוענות, תודעת שירות גבוהה וחדשנות. הדס ארזים מנהל נכסים בהיקף של כ-3.5 מיליארד שקלים על-פני כ-88,000 לקוחות. קופות הגמל וקרנות ההשתלמות המנוהלות במסגרת הדס מרכנתיל הינם בעלי יתרונות יחודיים: מצד אחד החדשנות, האינטימיות והמקצועיות של בית השקעות. ומצד שני הסולידיות של הבנק והיציבות, המסורת וההגינות שהבנק, הפועל שנים רבות מאד בזירה העסקית בישראל, ידוע בהן.
הדס ארזים הנמצאת בבעלות משותפת של משפחות סיטון ויזראל, מעניקה ללקוחותיה שירותים פיננסים מתקדמים בתחום: פנסיה, קופות גמל ניהול תיקי השקעות, קרנות נאמנות ומוצרים פיננסים מתקדמים.
"במיוחד בעת זו, בה איבד הציבור אמון בבתי השקעות רבים בישראל, יש צמא לבית השקעות שחורט על דגלו התנהלות אחרת - נקייה יותר, שקופה יותר ומקצועית הרבה יותר" אומר דני אליקים, מנכ"ל פרסום אליקים הרמן. "אנו גאים מאוד שהדס ארזים התווספה לרשימת לקוחותינו ואנו משוכנעים כי בעבודה מאומצת נסייע בהצעדת החברה קדימה".
פרסום אליקים הרמן הוקם בשנת 2000 על-ידי דני אליקים, לשעבר מנכ"ל חברת הפרסום דחף אחד. על לקוחותיו של המשרד נמנים חברת התחבורה הלאומית אגד, טונה סטארקיסט, בית ההשקעות הדס ארזים, רשת סבארו, חברת הביטוח קנ"ט, גיבור סברינה - FIX, יעקובי, עמידר ועוד.
לאחרונה רכש אליקים הרמן את גרעין השליטה בפרסום גולן נהרדעא, המטפל במותגים מובילים מתחום האופנה והלייף סטייל בהם: סטיב מאדן, ריפליי, סטיביס, FOSSIL, ליטל ביי אירית, ורסצ'ה, אישה אישה, מאוזנר, טריפ, שיק Zer4u ואחרים. את החברה הממוזגת מנהל דני אליקים, גולן נהרדעא משמש במשרד כמנכ"ל משותף ומנהל תחום הלייף סטייל, ודר' דן הרמן מנהל את תחום האסטרטגיה והמיתוג. היקף תקציבי הפרסום הריאלי של המשרד החדש עומד על כ-45 מיליון שקלים.

תאריך:  26/01/2009   |   עודכן:  26/01/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il