איתן צ'יטיאט מונה לסמנכ"ל קריאטיב ב-TBWA Digital. במסגרת תפקידו יהיה אמון צי'טיאט על ניהול כלל פעילויות הקריאטיב המובילים את הקמפיינים של לקוחות החברה.
צ'יטיאט, בעל BA בספרות אנגלית ו-MA בשיווק ופרסום, צבר את ניסיונו במשרדים Arnold Worldwide בבוסטון, Ogilvy& Mather בניו-יורק, ובתפקידו האחרון שימש כמנהל קריאטיב בסוכנות הדיגיטל של BBDO בניו-יורק. במהלך הקריירה הוביל איתן מהלכים עטורי פרסים וקמפיינים חוצי מדיות ללקוחות כגון Volkswagen ,AT&T ,American Express ,DHL ,Target ועוד.
איתן ציטיאט: "מותג חזק הוא כזה שאפשר להציגו בדרך קריאטיבית מרתקת ורלוונטית לצרכן, ושייצר דיאלוג עם הלקוח. אחרי הכל מערכת יחסים טובה בנויה על דיאלוג. בימינו המדיה הדיגיטלית היא מגרש מדהים לניהול מערכת יחסים מול לקוח. אני מלא התרגשות מההצטרפות ל-TBWA\DIGITAL ומהאפשרות לייצר תוצרים מעולים עבור לקוחותינו".
גיא מור, מנכ"ל TBWA Digital: "איתן הגיע אלינו לאחר שרכש ניסיון רב בניהול קריאטיב למותגים בינלאומיים ברחבי העולם, בתחומי הדיגיטאל והמדיה המסורתית. אני בטוח שהשילוב בין הכישרון והניסיון של איתן לבין החזון והיכולות של TBWA\DIGITAL יתרום רבות ליצירת מהלכים חוצי גבולות עבור לקוחות החברה".