X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם בזק
▪  ▪  ▪

בזק ממשיכה את המהפכה באופן השימוש באינטרנט ומציעה ללקוחות חדשים שיצטרפו לאינטרנט האלחוטי במהירות של 4 מגה ומעלה את ה-WII - קונסולת המשחקים שכבשה את העולם, במחיר של 899 שקלים בלבד. המחיר המקובל היום בשוק לקונסולת ה-WII עומד על כ-1899 שקלים. מדובר בחיסכון משמעותי של 1000 שקלים עבור לקוחות בזק. המבצע בתוקף עד סוף מרץ.
מכשיר ה-WII הינו קונסולת המשחקים הנמכרת ביותר בעולם מבית Nintendo. קונסולה זאת הרחיבה את חווית המשחק והפכה אותה לאמצעי בידור ביתי, המתאים למשפחה כולה. ייחודה של הקונסולה הוא החוויה האלחוטית שהיא מעניקה והתנועה הנדרשת מהמשתתף כדי לשחק בה. שלטי המשחק הינם אלחוטיים, ופועלים על בסיס חיישני תנועה. כמו-כן, הקונסולה כוללת חיבור WiFi אלחוטי מובנה לרשת, עם מגוון רחב של תוכן אינטרנטי. הקונסולה מתחברת לכל טלוויזיה.
רן גוראון, סמנכ"ל השיווק של בזק אמר כי, "ממחקרים עולה כי תעשיית משחקי הקז'ואל בעולם גלגלה רק בשנת 2007 כ-2.25 מיליארד דולר וכי משחקי הווידיאו הם פעילות הפנאי המועדפת לגילאי 16-49. עם-זאת, לעומת ההצלחה הגדולה בעולם, זיהינו פער בצמיחת המוצר בארץ ולכן החלטנו להציע אותו באופן בלעדי ללקוחותינו במחיר אטרקטיבי במיוחד. בזק צופה כי טרנד ה-WII יכבוש עתה, בעקבות הורדת המחיר, גם את תעשיית הגיימינג בישראל".
מהלך זה מתחבר למהלך הקודם של בזק כאשר השיקה את פורטל המשחקים - BGAMES, שירות ה-Games on Demand הראשון בישראל, הכולל חוויית וידאו, תלת מימד וסאונד איכותי. המהלך החדש של קונסולת ה-WII מהווה צעד משלים של החברה, שמטרתו לחזק את הרציונל בהצטרפות לרשת הביתית האלחוטית ולאפשר לגולשי האינטרנט "לשחק ולזוז מכל מקום בבית".
רק לפני שנתיים וחצי הכריזה בזק על מהלך גדול בתחום הרשתות, והיום כבר מעל 400 אלף לקוחות החברה מחזיקים ברשת ביתית. מבזק נמסר כי, כ-70% מסך הרשתות האלחוטיות בישראל הן של בזק. בבזק מסבירים את ההצלחה של הרשתות האלחוטיות בשינוי באופן השימוש באינטרנט שהן יצרו, כשהן מאפשרות גלישה ממספר מחשבים במקביל בבית, קבועים וניידים, חיבור אלחוטי למגוון ציודי קצה ותקשורת בין מחשבים.
כחלק מאסטרטגיה ארוכת הטווח של בזק, החלה החברה לפרוס בחודשים האחרונים את תשתית התקשורת של הדור הבא - ה-NGN, שתאפשר לספק ללקוחות החברה רוחבי פס של עד 50 מגה שייצרו, בין היתר, את חווית המשחק האולטימטיבית. בזק מעריכה את תעשיית המשחקים כאחד ממנועי הצמיחה של החברה בעידן ה-NGN, כאשר השירותים האחרונים שהשיקה מעצימים את חווית המשחק של הלקוחות ופותחים הזדמנויות חדשות לתעשיית המשחקים כולה.

תאריך:  22/02/2009   |   עודכן:  22/02/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכל כהן
- הודעה מטעם הבצפר
קרן לב
- הודעה מטעם הקניון הגדול בפתח תקוה
אפרת ברק
- הודעה מטעם רד תקשורת
מיכל אבידן
- הודעה מטעם משרד התעשייה, המסחר והתעסוקה
גלית פריד
- הודעה מטעם רשת מלונות רימונים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il