X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם סודה קלאב ישראל
▪  ▪  ▪

חברת סודהפופ ישראל יוצאת במהלך של מיתוג מחדש ומשיקה שפה תקשורתית חדשה בהשקעה כוללת של כשני מיליון שקלים. תהליך המיתוג מחדש כלל בניית זהות חדשה למותג, פיתוח תמציות טבעיות ובניית שפה תקשורתית חדשה המבוססת על יסודות המותג החדשים התואמים את עולם הערכים של טרנד הבריאות התופס תאוצה בכל העולם ובישראל. בנוסף, המוצר עבר שינוי נראות ומעוצב ב-look & feel עדכניים ומתאימים לכל מטבח.
יצירת השפה התקשורתית החדשה מתמקדת במותג GAZOZ כמותג טבעי יותר עבורך ועבור המשפחה, מותג ידידותי לסביבה וכחלק בלתי נפרד מסגנון החיים שלך. ערכי המותג החדש יישאו מסרים של משקאות תוססים טבעיים, מגוון טעמים, לכל בני המשפחה, שמירה על הסביבה, כיף להכין, תמיד טרי, וחוסך אחסון וסחיבה של בקבוקי משקה.
לדברי ורדה שוהם, מנכ"לית סודהפופ ישראל: המיתוג מחדש יחזק את המיצוב של הקטגוריה בתוך עולם המשקאות התוססים הפונה בשנים האחרונות לכיוון בריאותי וטבעי. לדבריה, מטרת המהלך הוא השקת המותג GAZOZ, כמוביל קונספט, ולהגדלת נתח השוק על חשבון קטגוריית המשקאות התוססים בבקבוקים. שוהם מוסיפה, כי המיתוג מחדש מהווה נדבך מרכזי באסטרטגיה השיווקית של החברה לשנת 2009 וייתמך בקמפיין המשלב פרסום באינטרנט, ברדיו, וכן באמצעות דיוור ישיר ופעילויות שונות לקידום המכירות.
הקמפיין יעלה תחת הסיסמא: "GAZOZ - הטעם התוסס של הטבע - חיסכון של כ-40% ממחיר משקאות תוססים בבקבוקים". ההשקה תלווה בהשקעה מסיבית בנקודות המכירה. במהלך פברואר יוקמו עמדות תצוגה קבועות וממותגות בכל סניפי ה-DIY ויושקע כסף רב בבמות וסטנדים ברשתות המזון ו-DIY לקראת החג.
מערכת ה-GAZOZ החדשה תושק בשלושה צבעים: שחור, לבן ואדום ותכלול בר ביתי מעוצב להכנת משקאות מוגזים טבעיים לכל בני המשפחה, בקבוקים להגזה ותמציות סירופים טבעיות ללא חומרים משמרים וצבעי מאכל, המכילות פרי. המערכות החדשות ייכנסו בהדרגה לכל נקודות המכירה - הרשתות הקמעונאיות והחנויות המתמחות, ויהוו את הדור החדש בתחום המכשירים להכנת משקאות תוססים ביתיים.
מחירים:
מכשירי GAZOZ בצבע שחור או לבן יימכר ב-199.90 שקלים ברשתות המזון, במחיר השקה במקום 249.90 שקלים.
מכשיר GAZOZ בצבע אדום יימכר ב-299.99 שקלים ברשתות המתמחות וברשתות DIY, במחיר השקה במקום 349.90 שקלים.
מכשיר הפרימיום PURE המשולב עם פלדת-אל חלד בצבע כסוף יימכר ב-399.90 שקלים ברשתות המתמחות בלבד.
חברת סודהפופ ישראל, מקבוצת סודה-קלאב בע"מ, מנהלת את פעילות המכירות וההפצה של קבוצת סודה-קלאב בישראל. סודה-קלאב היא החברה המובילה בישראל בפיתוח, ייצור ושיווק מערכות ביתיות להכנת משקאות מוגזים וסודה. למוצרי החברה אישורי תקינה בינלאומיים ואישור תו ירוק ישראלי. חברת סודהפופ ישראל פועלת בשיווק שלושה מותגים: מוצרי סודה- קלאב, בריטה ופרוגרסיב.

תאריך:  02/03/2009   |   עודכן:  02/03/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
משה בהגאון
- הודעה מטעם עמותת משפחה אחת
אפרת קנר
- הודעה מטעם תיירות מרום גולן
איה שפי
- הודעה מטעם רשת פלפל
גולן יוסיפון
- הודעה מטעם מוזיאון ארצות המקרא ירושלים
דניאלה רייבנבך
- הודעה מטעם חברת רנואר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il