X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם פלאפון
▪  ▪  ▪
השפה החדשה [צילום: יח"צ]

כחודש לאחר השקת הרשת החדשה של פלאפון HIGH SPEED GSM, הפועלת בטכנולוגית HSPA מנתיב ה-GSM בדור 3.75, משיקה היום החברה לראשונה את השפה הפרסומית החדשה, שתלווה מעתה את הרשת החדשה. הקו הקריאטיבי שנבחר, הותווה על-ידי משרד הפרסום אדלר חומסקי ורשבסקי, ויעלה החל מהערב את קמפיין ההשקה בטלוויזיה, בשילוט חוצות, בעיתונות ובאינטרנט (באמצעות גריי אינטראקטיב) בהיקף כולל של כ-12 מיליון שקלים.
במסיבת עיתונאים, שנערכה היום במרכז הירידים, אמר גיל שרון, מנכ"ל פלאפון "הרשת החדשה היא הרשת המתקדמת ביותר, המספקת את הכיסוי הטוב ביותר בארץ ובחו"ל עם מגוון השירותים הרחב ביותר. אנו מודעים לציפיות שהיו בשוק לקראת השקת הרשת החדשה, הן מצד לקוחותינו והן מצד לקוחות פוטנציאליים, ונעשה הכל על-מנת לעמוד בציפיות אלו. שמנו לנו למטרה להיות חברת הסלולר המובילה בישראל, כאשר לאחר חודש של השקה רכה מוצלחת החלטנו לעלות בקמפיין שימחיש את המהפכה שאנו מביאים לישראל".
שרון הוסיף "בחודש האחרון מאז השקנו את הרשת, ועוד בטרם עלינו בקמפיין פרסומי, הצטרפו לרשת כ-50 אלף לקוחות, כאשר מדובר בהיקף חסר תקדים שמעיד על העניין הרב והרצון להצטרף לרשת החדשה של פלאפון. אנו מגלים נטייה מובהקת בקרב המצטרפים לרשת החדשה, לבחור מכשירים מתקדמים וסמארטפונים, כאשר מבדיקות שערכנו בקרב לקוחות אלו, עולה כי רמת שביעות הרצון שלהם מיכולות הרשת, התכנים והמכשירים גבוהה ביותר".
אסף עופר, סמנכ"ל השיווק בפלאפון מסר: "רשת ה-High Speed GSM מאפשרת לנו ליצור את הבידול השיווקי על-ידי הצעת מגוון רחב של הצעות אטרקטיביות ללקוחותינו, כאשר השפה התקשורתית שאנו משיקים היום ממחישה את השינוי וסוללת את דרכנו למובילות. השבוע השקנו את חנות הסלולר הגדולה בישראל, הפרושה על 1,200 מ"ר וכוללת תצוגה חווייתית של כל מכשירי הפלאפון החדשים, תוך הצבת עשרות עמדות של נציגי שירות ומכירות למתן חווית שירות יוצאת דופן בעת רכישת מכשיר פלאפון. בשבועות הקרובים נמשיך ונפתיע את לקוחותינו עם מכשירים מתקדמים, הצעות מכר ייחודיות ועולמות תוכן חדשים ונחשוף בפניהם 'עולם אחר'".
אורי עיני, מנכ"ל משותף באדלר חומסקי מסר "הקו הפרסומי שבחרנו נועד לחדד את הבידול של פלאפון באמצעות שפה חדשה המעבירה את המסר של חדשנות ומובילות הן בטכנולוגיה והן במגוון המוצרים. באמצעות יכולות הרשת החדשה, פלאפון מציעה עולם אחר ואנו מזמינים את הציבור להתוודע לעולם מפתיע, חדש ושונה בו חוקי הטבע גמישים".
לדבריו, הקו הפרסומי החדש מצטרף לקו הכחול הקיים בפלאפון. הקו הפרסומי מציג עולם המשלב מציאות ופנטזיה, עולם ידידותי ומזמין, עולם פשוט ומתחוכם כאחד, בו הטכנולוגיה מתקדמת, ועם-זאת - פשוטה ונוחה לשימוש. ללוגו הקיים, תתלווה אנימציה של יצורים גרפיים אשר תופיע גם בשילוט החוצות.
סרט ההשקה, שביים אלי סוורדלוף, הופק על-ידי מולה הפקות, וצולם בדרום אפריקה, נערך בטכנולוגיה מיוחדת באולפני גרוויטי. הסרט, מגולל סיפורו של חתן שנתקע עם רכבו בדרכו לחתונתו, בעוד כלתו ממתינה לו מודאגת. הסרט משלב מציאות ופנטזיה, כאשר הצופים עוברים יחד עם החתן את המסע הפנטסטי שהוא עובר. החתן מוצא לבסוף דרך יצירתית להגיע אל יעדו: הוא עוצר בתחנת דלק המייצרת אנרגיה ממסטיקים צבעוניים, ומשוגר משם על בלון של מסטיק, הרחק - עד לנחיתה מדויקת בחופה. את הקמפיין נבחר להוביל בקולו המיוחד השחקן איתי טיראן, אשר יקריין מעתה את הסרטים ואת הפרסומות ברדיו.
הרשת החדשה של פלאפון, שהוקמה על-ידי ERICSON העולמית בטכנולוגיית HSPA היא המתקדמת בעולם ופועלת בשני תחומי תדרים: 850 מגה הרץ, ו-2100 מגה הרץ. שילוב שני התדרים מאפשר איכות רשת יוצאת דופן, תוך רמת כיסוי גבוהה בתוך מבנים ללא ניתוקים ובכל חלקי הארץ. הרשת החדשה מציעה מגוון רחב של ציוד קצה ותכנים מתקדמים. הודות להסכם שיתוף פעולה ייחודי שנחתם בין פלאפון לענקית הסלולר העולמית VODAFONE, מעניקה הרשת החדשה ללקוחותיה את כיסוי הרומינג הרחב בעולם ב-207 מדינות, כולל לשירותי דור 3, שיחות וידיאו ושימוש באינטרנט בפס רחב בחו"ל.
קרדיטים לשפה החדשה:
סמנכ"ל קריאטיב - יונתן סטירין;
מנהל קריאטיב - טל ריבן;
מנהלת לקוחות - ענת לבנטון;
סופרוויזר - דפנה גן;
קופי - זיו מאירי; ארט - איציק כהן;
תקציבאות - נעה איסקוביץ', אנדי קושניר ושני שוורץ;
מנהלת הפקה - לילך יצחק; מפיקת משרד - דריה דנציג;
סמנכ"ל פלנינג - אמנון גולן; פלנר - יהב דרייזין;
קריאטיב פלנר - אלעד הרמל.

תאריך:  04/03/2009   |   עודכן:  04/03/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
טל סופר
- הודעה מטעם חברת IFN
אשר דהן
- הודעה מטעם משרד עו"ד גיסין ושות'
הילה גבאי
- הודעה מטעם רשת yellow
לילה בן הרוש
- הודעה מטעם לילה בן הרוש
יפעת דסאו
- הודעה מטעם מעגלים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il