X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם כיל מוצרים תעשייתיים
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

עשרות נערות ונערים מהנגב נפגשו בשבוע שעבר (ג', 24.2) עם מנהלים ומנכ"לים, מהמובילים בתחומם, במסגרת יום מיומנויות מרוכז, כדי ללמוד כיצד מקימים עסק מצליח ורווחי.
הצעירים, תלמידי כיתות ט'-יא' מיישובי הנגב: באר שבע, ערד, דימונה, מיתר, עומר, אופקים ומרחבים פועלים במסגרת ארגון יזמים צעירים ישראל, מיסודו של בנק לאומי, להקמת חברה עסקית. הם מתנסים בהקמה, ניהול ופיתוח של חברה עסקית שמטרתה היא בין היתר - להצליח מבחינת שיווק ומכירת המוצר וכן חלוקת רווחים כספיים בין השותפים. במסגרת זו מקבל כל תלמיד תפקיד בחברה: מנכ"ל, סמנכ"ל, איש שיווק ומכירות ועוד. עובדי כיל מוצרים תעשייתיים מלווים וחונכים בהתנדבות את קבוצות היזמים במהלך השנה כולה.
כיל מוצרים תעשייתיים, ביחד עם SCE, המכללה האקדמית סמי שמעון ומרכז עירא לעסקים טכנולוגיה וחברה, אוניברסיטת בן-גוריון, נתנו חסותם לכינוס שיועד לכלל היזמים הצעירים מהדרום. במסגרת זו התקיימו סדנאות מקצועיות בנושאים: כלכלה, שיווק, ניהול כספים, ניהול מו"מ, פרזנטציה ועוד. מרבית המרצים בכינוס הם מנהלים מובילים מכיל מוצרים תעשייתיים, בתחומים הרלוונטיים: פיננסים, עיצוב המוצר, שכנוע קהל ועוד.
במסגרת הכינוס פגשו הנערים את "אנשי השטח" מכיל מוצרים תעשייתיים ומחברות נוספות ושמעו ממקור ראשון על הדילמות העסקיות, הכישורים והתכונות הנדרשים בניהול עסק וחשיבותם של בעלי התפקידים בארגון עסקי, במטרה לחבר את הנערים בנגב, שהם דור העתיד של עולם העסקים הישראלי, עם המציאות.
בכינוס נכחו מר ניסים אדר, מנכ"ל כיל מוצרים תעשייתיים, ד"ר חפציבה זוהר, סגנית ומ"מ ראש עיריית באר שבע, פרופ' זהר לסלו, דיקן הנדסת תעשיה וניהול, SCE האקדמית להנדסה סמי שמעון, פרופ' אהוד מניפז, יו"ר מרכז עירא לעסקים, טכנולוגיה וחברה ויו"ר המועצה הציבורית ליזמים צעירים ישראל-דרום ומר אורי ילוז, מנכ"ל ארגון יזמים צעירים ישראל.
בדבריו ציין פרופ' אהוד מניפז, מופקד הקתדרה לניהול יזמות באוניברסיטת בן-גוריון, כי מהמחקרים הבינלאומיים שבהם מעורב מרכז עירא לעסקים, טכנולוגיה וחברה (כגון מחקר GEM הנערך ב-45 מדינות ברחבי העולם) עולה כי תוכניות הכשרה מסוגן של יזמים צעירים ישראל מגדילות 2.5 וחצי את הסיכוי של המעורבים בתוכניות אלה להפוך ליזמים במסגרת חיי העבודה שלהם.
כיל מוצרים תעשייתיים, שרואה בחזונה את החשיבות בפיתוח דור צעיר יוזם, תורם וחיובי בישראל, משקיעה זו השנה ה-11 ברציפות בפרויקט זה, בשיתוף עם ארגון "יזמים צעירים ישראל" - מיסודו של בנק לאומי. השותפות של כיל מוצרים תעשייתיים כוללת בין היתר מימון, תמיכה לוגיסטית ומקצועית בארגון. לצד המימון, יש לציין כי ההשקעה החשובה ביותר היא של ההון האנושי - החברה מגייסת את עובדיה כמנחים מקצועיים שעושים זאת בהתנדבות.
כיל מוצרים תעשייתיים מעודדת את עובדיה להצטרף לפרויקט, לתרום לקהילת הצעירים בנגב וליטול חלק ביוזמה חינוכית שמטרתה חינוך מנהיגי העתיד.

תאריך:  04/03/2009   |   עודכן:  04/03/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il