מותג ניקורט מבית ג'ונסון אנד ג'ונסון קונסיומר ישראל, יוצא בימים אלו בקמפיין פרסום נרחב, הכולל גם סרטון טלוויזיה.
קמפיין הפרסום יכלול כאמור סרטון טלוויזיה תחת הסיסמא "במקום סיגריה - יש ניקורט" בערוצים 2,10 ו-9, ובנוסף, יכלול פעילות רחבה בנקודות המכירה כגון חוברת בנושא הפסקת עישון, סטנדים ממותגים, מודעות פרינט בעיתונות הכתובה ומבצעים לחברי מועדון לייף סטייל של רשת סופר פארם. ההשקעה בקמפיין הינה שני מיליון שקלים. משרד הפרסום הינו BBDO LONDON.
מותג ניקורט הינו המותג המוביל בעולם בתחום תחליפי הניקוטין לסיוע בגמילה מעישון, כאשר המוצר המוביל בקטגורייה הינו מסטיק. שוק תחליפי הניקוטין בישראל מוערך בכ-15 מיליון שקלים בשנה.
בדיקת שוק שנערכה על-ידי חברת ניקורט (באמצעות מכון ברנדמן), בנושא שוק מוצרי הגמילה מעישון והרגלי העישון של הישראלים, קובע ש-25% מהישראלים מעשנים. מהמחקר עולה שכ-33% מקרב המעשנים, נוהגים לעשן קופסת סיגריות ביום. 26% מעשנים חצי קופסא ביום, 14% מסתפקים ב-5-3 סיגריות, 13% מעשנים בין 15-11 סיגריות ביום וישנם 6% הנוהגים לעשן שתי קופסאות סיגריות ביום. גברים מעשנים בממוצע יותר סיגריות מנשים ביום - 15.1 סיגריות לעומת 13.7. 55% מהמעשנים הינם גברים ו-45% נשים.
מחקרים מוכיחים ששימוש במסטיקים של ניקורט לגמילה מעישון מכפיל את הסיכויים להפסיק לעשן בתום תקופה של שנה.