X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הפתרון מאפשר שילוב של תוכנה לניהול קשרי לקוחות, ממשקים לחברות ביטוח, מערכות זיהוי במרכזיות טלפון - הכל במערכת אחת
▪  ▪  ▪

חברת לוג-און, וחברת 1One ספקית פתרונות ומוצרים בתחום ה- ERP וה-CRM, יקימו לחברת אמינות אקספרס מערכת משולבת לניהול קשרי לקוחות, המבוססת על פלטפורמת ה-CRM של Pivotal, המיוצגת בישראל על-ידי 1One.
המערכת תוקם תוך שישה חודשים. הפתרון שנבחר מאפשר שילוב של תוכנה לניהול קשרי לקוחות Pivotal, ממשקים לחברות ביטוח, מערכות מעקב וזיהוי במרכזיות הטלפון, וממשקי WAP למערכת מירס עבור אנשי השירות - הכל במערכת אחת.
לוג-און ו- 1One נבחרו על-ידי אמינות אקספרס לאחר תהליך קפדני של מיון וסינון ספקים שבוצע על-ידי חברת wideLink - ניהול אפקטיבי בע"מ בראשותו של אבי עסיס, שעליה הוטל גם לנהל ולפקח על הפרויקט.
"הייחוד בפרויקט הוא בפתרון החסכוני והאלגנטי, של מערכת אחת, מותאמת לתהליכי הארגון, המשלבת בתוכה את כל המערכות המרובות הרגילות לכלל מערכת אחת שלמה ומתפקדת המאפשרת לבנות את התהליך העיסקי של הלקוח מתחילתו עד סופו", אומר יוסי שגב מנכ"ל משותף בלוג-און.
"הפתרון מתבסס על תוכנת ניהול קשרי הלקוחותPivotal , המאפשרת התקנה והתאמה מהירה אצל הלקוח בלא צורך בתיכנות מורכב", הוא מרחיב.
מוטי דבש, מנכ"ל אמינות אקספרס ציין כי "מומחיותן של לוג-און ו-1One באינטגרציית תוכנות ומערכות, והניסיון שלהן בפרויקטים משותפים בעבר הם שהביאו לבחירתן לעבודה זו, בנוסף להיכרותן ולניסיונן בעבודה עם מערכות משולבות ולידע שלהן בבניית תשתיות לפיתוח מערכות לניהול לקוחות".
זהו הפרויקט השלישי בו משתפות החברות לוג-און ו-1One פעולה. לאחרונה הסתיימו מספר פרוייקטים נוספים, בינהם הטמעת פתרון דומה בשח"ל ובחברת "רזים לחיים".
לדברי ניב פלדמן, מנהל מכירות Pivotal ב-1One, "תוכנת ה-CRM של Pivotal הינה בעלת יחס עלות/תועלת גבוה העונה לדרישות מתקדמות של ארגונים גדולים ובינוניים כאחד, ומאפשרת שיפור שירות וזיהוי מהיר של צורכי הלקוחות, המהווה יתרון לחברה כדוגמת אמינות אקספרס, האמונה על שירות יעיל ומהיר ללקוחותיה".
לדברי יוסי שגב , חברת לוג-און מציעה כיום לחברות מהמגזר העסקי הרחב פתרונות אינטגרטיביים לניהול המידע התפעולי הכולל תהליכים עסקיים וקשרי לקוחות .
"יתרונותיה של המערכת על פני מערכות אחרות יהיו במערך התמיכה והטלמרקטינג שהיא תספק, בממשק הגרפי הידידותי, באפשרות ההתחברות לדוא"ל, פקס, SMS וכו', בתפעול נוח של אנשי התמיכה והשירות באמצעות ממשק WAP ל מירס, במחולל מסמכים, ובאפשרות ניהול הפעילות, כמו יומן פגישות, לוחות זמנים ", הסיף שגב.

תאריך:  04/02/2003   |   עודכן:  04/02/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ענבל אביב
זאת לאחר שהאתר הוקם מחדש, נסגר ומיועד רק ללקוחות משלמים; באתר כ-7,000 מנויים בתשלום
מירב לוי
63% הביעו ביטחון בפעולותיו של קולין פאוול מאשר 24% אלה של הנשיא בוש; התמיכה הציבורית במדיניות הממשל האמריקני גדלה בעקבות נאום בוש - תמיכה של 56% לעומת 49% לפני הנאום
שי פאוזנר
הוגברה מגמת פדיונות הנטו השליליים, שעמדו על סך של כ-4 מיליארד שקל; צמח היקף הנכסים להשקעה של חברות הביטוח ל-38 מיליארד שקל
ענבל אביב
מקימה חברה בארה"ב שתשווק את בגדי התינוקות והילדים בשוק האמריקני; מצפה להחזיר את ההשקעה במלואה כבר ממכירות העונה הקרובה
שי פאוזנר
הכנסות הרבעון קטנו ל-22.3 מיליון דולר; ההפסד ב-2002 כולה נחתך ל-20.7 מיליון דולר לעומת 110 מיליון דולר ב-2001
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il