X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם 012 סמייל
▪  ▪  ▪

בימים אלו זכתה 012 סמייל במכרז לרישות אלחוטי ומתן פתרונות אינטרנט מתקדמים לבית הספר "מבואות הנגב" במועצה האזורית, בני שמעון. במסגרת המכרז, תקים החברה רשת אלחוטית מתקדמת במתחם בית הספר הכולל עשרות מבנים ומאות משתמשים. תקציב הפרויקט בשווי רבע מיליון שקלים, יוקצה לטובת רשת אינטרנט פנימית מתקדמת שתפעל ברחבי בית הספר, בשטחים הציבוריים, בכיתות ובהנהלה. התשתית תאפשר שיתוף קבצים פנימי וכן יציאה מסוננת ובטוחה לאינטרנט, תוך מתן גישה שוטפת למערכת לימוד אינטראקטיבית.
הפרויקט מצטרף לשורת פרויקטים נוספים בהם ביצעה 012 סמייל רישות אלחוטי במוסדות חינוך, כדוגמת: "מעיין השחר" בקיבוץ עין החורש, בו בוצע רישות של כלל מבני חטיבת הביניים, הגנים והשטחים הציבוריים, וכן בית הספר התיכון, "מקיף השרון", בו בוצע כיסוי אלחוטי של שלושה מתחמים מרכזיים בעלות של עשרות אלפי שקלים.
מחלקת החינוך של 012 סמייל, מובילה את תחום שירותי האינטרנט לבתי הספר בארץ, כשרוב בתי הספר הממוחשבים מטופלים על-ידה, בחלק מהמקרים ברשויות מקומיות כמו כפר סבא, גבעתיים, רעננה, אשקלון, אילת ועוד ערים רבות אחרות נהנית 012 סמייל מבלעדיות על כלל בתי הספר והגנים. המחלקה הייחודית הוקמה בשנת 2002 על-מנת לספק מענה נפרד למגזר החינוך ולצרכיו המיוחדים בתחום האינטרנט והתקשורת.
על-מנת לספק את המענה האיכותי ביותר לבתי הספר, מספקת 012 סמייל, מגוון חבילות אינטרנט הכוללות מנגנוני סינון מתקדמים. פתרונות אלו מאפשרים התאמה אישית של בקרת גלישה על-פי צרכי בית הספר ובהתאם לשיקול דעתו, תוך מתן גמישות בזמן אמת וללא התערבות גורם חיצוני.
ניהול הרשת האלחוטית בבתי הספר מתבצע על-ידי מערכת כוללת, המאפשרת יתר גמישות בפתרונות חכמים של אתרי אינטרנט-אלחוטי ציבוריים וכן, ניהול ובקרה יעילים יותר של השירות ממרכז השליטה של 012 סמייל.
מנהל השיווק של המגזר העסקי ב-012 סמייל, יוסי מור-יוסף, אמר: "התקדמותם הטכנולוגית של בתי הספר בארץ היא מגמה שהולכת וצוברת תאוצה כעת יותר מתמיד. בהמשך לפרויקטים מוצלחים כמו רישות תחנות Yellow ברחבי הארץ, רשות שדות התעופה, חלקים מהעיר ראשון לציון ועוד, אנו ממשיכים להוביל גם את תחום הרישות האלחוטי במערכת החינוך, בו אנו מתמחים כבר מספר שנים".
מנהל בית הספר מבואות הנגב, עדו ארגמן, אמר: "הרישות האלחוטי המתקדם של 012 סמייל, תואם היטב את מטרת בית הספר להתפתח בתחום החדשנות החינוכית. הרישות מעניק את האפשרות והזמינות למגוון שימושים ויישומים חינוכיים, אשר יהיו נגישים מכל מקום לתלמידים ומורים בכל שטחו הגדול של בית הספר".

תאריך:  11/03/2009   |   עודכן:  11/03/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il