מותג קומפיד מבית ג'ונסון אנד ג'ונסון עולה בימים אלו בקמפיין פרסום נרחב להשקת מוצר חדש וייחודי: מדבקות למניעת והסתרת פצעי הרפס: Compeed Herpes Patch.
Compeed Herpes Patch הינה מדבקה שקופה לטיפול כולל בפצעי הרפס ופצעי קור, ומעניקה חמישה יתרונות מוכחים - החל מטיפול ומניעת התפתחות הפצע ועד להסתרת הפצע באופן מיידי.
הקמפיין יכלול סרטון פרסום שיעלה בערוצים 2, 10, 24 ו-9 ובנוסף פעילות נרחבת בפרסום בנקודות המכירה, פרסום בעלוני רשתות, תועמלנות רוקחים ברשתות הפארם ובקופות החולים ועוד.
סרטון הפרסום מגיע מאנגליה, ועבר אדפטציה על-ידי משרד הפרסום ראובני פרידן. חברת ג'ונסון אנד ג'ונסון השקיעה סכום של כשלושה מיליון שקלים בקמפיין הפרסום למוצר.