X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מזרחי-טפחות
▪  ▪  ▪
מתוך הקמפיין [צילום: אלירן אביטל]

בנק מזרחי טפחות עולה הערב (א') בקמפיין חדש למותג "טפחות" - מספר 1 במשכנתאות, עם דגש על מומחיות טפחות בתחום המשכנתאות תחת הסיסמא: "בהחלטה חשובה כמו משכנתא, אתם חייבים להתייעץ עם המומחים". מטרת הקמפיין הינה להבליט את העובדה כי משכנתא הינה העסקה הפיננסית הגדולה ביותר בחייו של אדם ולכן חשוב להיוועץ עם מומחה בנושא.
הקמפיין הנוכחי מציע לרוכשי הדירות לבצע את העסקה הכלכלית החשובה ביותר בחייהם באמצעות הבנק המנוסה והמקצועי ביותר, שמעמיד לרשותם מגוון של משכנתאות התפורות במדויק לצרכיהם. הקמפיין מדגיש את המובילות של טפחות אשר בחודשים האחרונים הולך ומגדיל את חלקו לכדי למעלה מ-35% משוק המשכנתאות בישראל.
סרט הפרסומת החדש בכיכובו של השחקן דביר בנדק ממשיך את הקו ההומוריסטי של הסרט הקודם שיצרו בטפחות, בו הומשלה החשיבות במומחיות בלקיחת משכנתא, לצורך במומחיות בהתקנת דוד שמש. הפעם, יבקש בנדק לבנות לבנו בן השלוש דירת רווקים בגינת הבית, תוך שימוש בפטיש אויר ענק. בדומה למקרה דוד השמש, מוכתר גם ניסיון זה ככישלון חרוץ, כאשר פעולותיו של בנדק גורמות להרס כללי בסביבה והוא נאלץ להיכנע להזמין מומחה. סרטון הדוד יעלה לשלושה ימים ולאחר מכן יעלה הסרטון החדש.
הקמפיין, בהיקף כ-2 מיליון שקלים, הופק באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן, ויכלול תשדירים בטלוויזיה ובאינטרנט בנוסף לפעילויות BTL נוספות.

תאריך:  15/03/2009   |   עודכן:  15/03/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il