X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם ניאופרם
▪  ▪  ▪

קבוצת ניאופרם תייצג בישראל את חברת התרופות השוודית אורקסו ותשווק את התרופה אבסטרל. אבסטרל, המשווקת גם באירופה, מיועדת לטיפול בחולי סרטן הסובלים מכאב מתפרץ. על-פי ההערכות כ-60% מחולי הסרטן סובלים מכאבים, מתוכם כ-65% סובלים מכאב מתפרץ. כאב מתפרץ הוא כאב פתאומי המופיע למרות שניתן טיפול תרופתי לכאב. כאב מתפרץ פוגע קשות באיכות החיים של המטופל. בישראל כ-9,000 חולי סרטן הסובלים מכאב מתפרץ. שווי השוק העולמי של התרופה מוערך בלמעלה ממיליארד דולר.
אבסטרל מתאפיינת בנוחות השימוש שלה והינה התרופה היחידה לטיפול בכאב מתפרץ שעושה שימוש במנגנון המאפשר לקיחת התרופה מתחת ללשון. צורת מתן זו מאפשרת לחומר הפעיל, פנטניל, לחדור במהירות למחזור הדם ולהשפיע על הכאב באופן מהיר ביותר עבור חולים אלו, כל דקה ללא כאב הינה משמעותית ביותר.
על-פי ההסכם תשווק ניאופרם את התרופה באופן בלעדי בישראל, ובאחריותה מופקדים גם הרישום והאחריות הרגולטורית של התרופה. תנאי העסקה לא נחשפו.
טורביורן בז'רקה, נשיא ומנכ"ל אורקסו מסר: "הסכם זה עם ניאופרם מרחיב את הפריסה הגיאוגרפית של מכירות אבסטרל ומהווה שלב חשוב בהתפתחותה של חברת אורקסו. ניאופרם נחשבת לאחת החברות המנוסות ביותר בתחום שיווק ומכירה של תרופות בישראל עם ניסיון גם בתחום הכאב וגם בתחום הסרטן. כל אלה הופכים את ניאופרם לשותף מצוין".
דוד פורר, יו"ר קבוצת ניאופרם מסר: "אנו גאים להפוך לשותפים של חברת אורקסו, ולהביא לישראל את אבסטרל שתהווה תוספת חשובה לפורטפוליו המוצרים של הקבוצה. התרופה תתווסף למגוון התרופות שאנו משווקים למחלת הסרטן ואנו נעשה כל שיידרש על-מנת להפוך את אבסטרל להצלחה בישראל".
על קבוצת ניאופרם:
קבוצת ניאופרם היא המובילה בישראל בתחום מתן פתרונות משולבים בתחום הבריאות. מאז הקמתה בשנת 1941 התפתחה הקבוצה וכיום היא כוללת את חברת ניאופרם ישראל העוסקת בשיווק וסחר של תרופות ומוצרי צריכה, חברת אלדן העוסקת בשיווק וסחר של ציוד רפואי, חברת פרומדיקו המתמחה במתן פתרונות שרשרת ההפצה ושירותי ערך מוסף בתחום התרופות ומוצרי הצריכה וכן חברת קיור מדיקל העוסקת במתן פתרונות טיפול ביתי וייצור תמיסות רפואיות. בקבוצה מועסקים כ-600 עובדים. מטה הקבוצה ממוקם בפתח תקוה.
על אורקסו:
אורקסו הינה חברת התרופות המתמקדת בפיתוח תרופות וטיפולים לכאב ודלקת על-ידי שילוב חומרים פעילים מוכרים וטכנולוגיות חדשניות. בנוסף עוסקת החברה בפיתוח מוצרים לבעיות נשימה. לחברה שלושה מוצרים שכבר משווקים כמו-גם פורטפוליו תחרותי של תרופות בשלבי פיתוח מתקדמים. החברה שהוקמה ב-1995 ובשנת 2007 רכשה את חברת הביוטק ביוליפוקס (Biolipox). מטה החברה ממוקם בעיר אופסלה (Uppsala) בשוודיה והיא נסחרת בבורסה בסטוקהולם.

תאריך:  15/03/2009   |   עודכן:  15/03/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורי נוי
- הודעה מטעם קבוצת כותרת
ליעד בראל
- הודעה מטעם מרכז ההדרכה לספריות בישראל
יערית חזי
- הודעה מטעם שרי ישראלי-קרן קורינלדי
מיטל נעים
- הודעה מטעם חברת קסניה
לימור כהן
- הודעה מטעם התאחדות התעשיינים בישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il