רשת האופנה המצליחה קרוקר, מייבאת בימים אלה מותג אופנה חדש מיפן בשם "Don't kill the sound".
המותג מתאפיין בדמויות מנגה יפניות, דמויות קומיקס ופונה לקהל יעד של נערות ונערים בגילאי 18-12. לכל דמות שם משלה ואופי, ביחד הן יוצרות חבורה, הכוללת שלוש בנות ושני בנים. כולם חיים בסביבה אורבאנית ואקטיבית. לחבורה יש חיית מחמד בצורת פינגווין עם תכונות אנושיות, שרוקד, עוסק בספורט ומתקלט.
(Takako (treasure מנהיגת החבורה, מובילה, נערצת, קונטרסטית, אוהבת טבע, טיולים ונסיעות, אופנוע, אבל גם אורבאנית, חובבת מועדונים.
(Mizuki (moon שחקן ורקדן חולה במה משתתף בתוכנית טלוויזיה, חובב ריאלטי, שר מופיע בכל הזדמנות.
(Tomomi (friend ספורטאי אורבאני מופרע, אוהב סקייטבורד ויאמקסי (פעלולי רחוב אורבאניים) וכל ספורט אקסטרים בלילות הוא די ג'יי במסיבות under ground.
(Shinju (pearl נסיכה מתוקה ומפונקת, אוהבת להתלבש ולהתקשט, מטורפת על גלידה ושיטוטים בעיר.
(Akiko (sparkle girl הכי צעירה והכי טרנדית, צמחונית, אקטיביסטית למען חיות ואיכות הסביבה תמיד שמחה.
המותג Don't kill the sound יימכר ב-20 מסניפי רשת קרוקר (המונה 33 סניפים) הפזורים בכל הארץ ובעולם, ויושק לראשונה בתצוגת האופנה השנתית של קרוקר ביום (ג', 17.3.09) הקרוב באולם רידינג 3 בנמל תל אביב.