לקראת הפסח, נירלט יוצאת במהלך שיווקי רחב היקף וחוצה מגזרים בהשקעה של 2.5 מיליון שקלים. במרכז המהלך משיקה החברה את נירלט STICK, מקל לערבוב שישולב מעתה באריזות הצבע וללא תוספת תשלום שעוצב על-ידי אילן שניזיק. זהו פיתוח בלעדי וחדשני בתחום הצבע בארץ ובעולם שעלותו מסתכמת בכחצי מיליון שקלים. מדובר באריזה חדשנית בקנה מידה עולמי שהומצאה על-ידי החברה ולזכותה "מדגם רשום". נירלט STICK הופך את תהליך הכנת הצבע וערבובו לפשוט ונוח יותר ומצטרף לשורת מוצרים חדשניים בתחום הצבע והעיצוב שפיתחה נירלט בשנים האחרונות.
המהלך השיווקי החדש כולל קמפיין חסויות בטלוויזיה בערוצים 2 ו-10, שעלה בימים האחרונים וישודר לאורך כל תקופת חג הפסח. לטובת המגזר הרוסי תעלה החברה בקמפיין חסויות בערוץ 9 וכן באתרי האינטרנט הרלוונטיים. במגזר החרדי יצאה נירלט במהלך שיווקי ירוק אשר ישלב פעילות מדיה עם פעילות קידום מכירות. במסגרת קידום המכירות תחלק נירלט עשרות אלפי תיקים ממותגים בנקודות מכירה מרכזיות במגזר החרדי אשר יהוו תחליף לשקיות הניילון. בעזרת שימוש בתיקי נירלט יוכלו הצרכנים לתרום לשמירה על איכות הסביבה. רדיו קול חי יקרא למאזינים להגיע לניידות השידור של נירלט אשר ימוקמו בנקודות מכירה מרכזיות בערים החרדיות. במקביל תפרסם נירלט מודעות ייחודיות בעיתונות החרדית השונה אשר יקדמו את המהלך.
אראל ברקאי, סמנכ"ל השיווק: "נירלט STICK מבטא את חזון נירלט בחתירה המתמדת לייצר 'חדשנות פונקציונלית' לצרכן. מדובר בפיתוח שעלותו מסתכמת בכחצי מיליון שקלים. הנירלט STICK מצטרף לשורה של מוצרים ואריזות שנירלט השיקה במהלך השנים האחרונות וזאת תוך דו שיח מתמיד עם המשתמשים השונים, אנשי מקצוע וצרכנים פרטיים להבנת הצרכים שלהם. בחרנו לעלות לקראת הפסח בקמפיין משולב מגזרים שבו אנו משלבים חדשנות מדיה ופעילות מול הצרכן".