הקמפיין החדש תחת הסלוגן מרילין מונרו, שיעלה בתחילת חודש אפריל, יכלול קטלוג שיופץ ב-500,000 עותקים, מודעות בעיתוני נשים, מודעות ברשת מקומונים, דיוור ישיר ופרסום באתרי אינטרנט שונים.
את הקטלוג שצולם באווירת שנות ה-60 מובילה הדוגמנית הגרמניה סווניה הולצמן (22), שהצטלמה ככפילתה של מרילין מונרו. הולצמן, שכיכבה בקמפיינים שונים במדינות אירופה הגיעה במיוחד לשם צילומי הקמפיין.
רמי בר אדון, בעלי חברת see you וזכיין המותג מרילין מונרו: "קמפיין הפרסום הינו שלב ראשון בתהליך החדרת המותג מרילין מונרו לישראל, כשהוא מכוון לפלח השוק של נשים בגילאי 50-25, שהשם מרילין מונרו מדבר אליהן. הבחירה בהולצמן כפרזנטורית של המותג היא בחירה מצוינת, היא בהחלט מצליחה להחיות את הדמות המיתולוגית באופן בולט".