מפעל הפיס עולה הערב בקמפיין חדש לחישגד ברצלונה בהשקעה כוללת של ארבעה מיליון שקלים, באמצעות משרד הפרסום גיתם. הקמפיין כולל סרטון טלוויזיה בערוצים 10 ו-2, פרסום באינטרנט ומודעות בעיתון. בנוסף,כחלק מהקמפיין החדש, מפעל הפיס יפרסם את חישגד ברצלונה על-גבי שלטי הפרסום באצטדיון קאמפ נאו בברצלונה ובכך הופך לגוף הראשון בישראל שמפרסם במגרש כדורגל בינלאומי במשחק שקבוצה ישראלית איננה מעורבת בו.
מפעל הפיס רצה לצלם את הקמפיין באצטדיון הקאמפ נאו אך בשל מגבלת לוחות זמנים של הקבוצה הצילומים לא התאפשרו. לכן, לצורך הפקת הסרטון נבנה באולפני FTS סט שלם של תפאורה שמדמה את חדר הגביעים וחדר ההלבשה של הקבוצה על-פי תמונות וסרטים שהגיעו מחו"ל. לצורך הסרט חברת ההפקה עשתה תחקיר שלם בנוגע לנראות סט התפאורה ושחזרה אותו במדויק. מפעל הפיס שלח לברצלונה את סרט הפרסום לאישור לפני שידורו והתקבלה ברכתם המפרגנת.
חישגד ברצלונה, משחק חדש מבית מפעל הפיס בכיכובם של שחקני קבוצת ברצלונה הבולטים, מבטיח ל-75 הזוכים בפרס הראשון להגשים את חלומם של כל אוהדי הכדורגל באשר הם: סוף שבוע זוגי של כדורגל בעיר ברצלונה הכולל אירוח VIP במועדון הכדורגל הטוב בעולם לרבות כניסה למשחק של הקבוצה וישיבה ביציע vip, טיסות ובתי מלון.
קרדיטים: במאי - אביב מערבי; מפיק - ערן בירן; מעצב כרטיסי החישגד - פדי מרגי.