מחלבת טרה יוצאת בקמפיין אינטרקטיבי מיוחד. הקמפיין ימשך כעשרים יום ובמסגרתו יוזמנו הגולשים לעצב חולצת פרה על-פי טעמם אישי. בכניסה לאתר WWW.TARA.CO.IL יינתנו לגולשים עיצובי פרה, צבעים, כתמים בגדלים שונים, אלמנטים מגניבים הקשורים לעולם הפרות ואפשרויות טקסט, בעזרתם יוכלו לעצב את חולצת הפרה המיוחדת שלהם. בכל יום, ייבחרו 50 חולצות אשר יודפסו וישלחו לבית הגולשים אשר עיצבו אותן.
הפעילות באתר הינה חלק מקמפיין גדול הכולל שילוט חוצות, מודעות בעיתונות ועתיד לכלול גם סרטונים בטלוויזיה, תחת הסלוגן - הכל מתחיל בחלב מצוין. מטרת הפעילות היא ליצור חיבור בין עיצוב כתמי הפרה המופיע על-גבי האריזות החדשות של מחלבת טרה לבין הפרות, המהוות את המקור והבסיס המצוין לכל המוצרים של המחלבה. לצד חשיפת המוצרים במיתוג החדש, יעניק האתר לגולשים חוויה מהנה ומקורית שתעביר אליהם בצורה מעניינת את מסרי המותג.
עליית האתר תלווה בקמפיין באנרים בפריסה רחבה באמצעות משרד האינטראקטיב TBWA.