סימנס מכשירי חשמל ביתיים, מובילת השוק האירופאי, בחרה במשרד הפרסום בריקמן לנהל את תקציב הפרסום השנתי שלה. היקף תקציב הפרסום עומד על שלושה מיליון שקלים
לדברי יפית פסקל, מנהלת התקשורת השיווקית של סימנס: "הבחירה במשרד הפרסום בריקמן נעשתה לאחר שנשקלו ההיבטים הקריאיטיביים, מובילותו של המשרד בתחומי הצריכה השונים יחד עם הנסיון הרב של המשרד בפרסום מותגים בינלאומיים גדולים. אנו מאמינים שהעבודה המשותפת תסייע בחיזוק המותג כמוביל בתחום מוצרי החשמל למטבח, מותג יוקרתי המציע מוצרים בעלי עיצוב מודרני ועכשווי לצד פונקציונליות וחדשנות טכנולוגית מובילת שוק".
טל בריקמן, מנכ"ל משרד הפרסום בריקמן מסר: "אנו שמחים מאוד על הצטרפותה של סימנס למשפחה גדולה של מותגים בינלאומיים מצליחים ובטוחני שיחד נמשיך להוביל את סימנס, כאחד השחקנים המרכזיים ביותר בתחום מכשירי החשמל".
סימנס מצטרפת לעשרות חברת מובילות במשק, שנמנות על לקוחותיו של פרסום בריקמן. בין החברות: BMW ,MINI, יונידן - מסכי טלוויזיה מתקדמים, דוידוף - סיגריות, TEFAL ,BUDGET השכרת רכב, שופרסל, צומת ספרים ועוד.
המהלך, נעשה במסגרת כוונתה של סימנס להשיק בארץ קונספט חדש של מוצרים מתקדמים למטבח בעיצוב הרמוני תואם לחלוטין, שבזכותו סימנס מתכננת לכבוש נתח שוק משמעותי נוסף ולהגיע ל-50% בתחום מוצרי האפייה והבישול.
חברת סימנס, שנוסדה לפני למעלה מ-150 שנה, הינה אחת מהחברות המובילות בעולם בתחום הנדסת האלקטרוניקה והחשמל. ההשקעה הרבה של סימנס במחקר ופיתוח מציבה אותה כאחת החברות החדשניות בעולם עם למעלה מ-8200 המצאות בשנה. גם בתחום מוצרי החשמל לבית חברת סימנס שמה לנגד עיניה דגש על השקה של מוצרים ייחודיים בעלי חידושים טכנולוגיים אשר מבטאים בבהירות את ערכי המותג כדוגמת: קידמה, חדשנות, דיוק וסטייל.