X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אלופת אירופה בטורקיה אחרי 30 משחקים בלי הפסד. וכל השאר?
▪  ▪  ▪
ניהאט, חולם בגדול (gettyimages)

"יש לי הרבה חלומות ואני תמיד שוכח אותם כשאני מתעורר. לנצח את ספרד זה ממש לא חלום", אמר ניהאט, כוכב נבחרת טורקיה, לקראת המפגש מול אלופת אירופה באיסטנבול. האורחים מחזיקים במאזן מושלם בבית 5 במוקדמות גביע העולם ועדיין לא הפסידו ב-30 משחקיהם האחרונים, אבל אפשר לסמוך על קשר ויאריאל שהוא מכיר אותם מקרוב.

גם ארדה טוראן, שחקנה של גלאטסראיי טען שהמשימה בהחלט אפשרית והמאמן פתיח טרים הוסיף: "נשחק במגרש וביציעים, 80 מיליון אנשים יתמכו בנו". ויסנטה דל בוסקה, מאמן ספרד, לא מקל ראש ביריבה אחרי ה-0:1 בבית: "הקהל בטורקיה מאוד להוט, יהיה מאוד קשה". במשחק נוסף בבית תתארח בלגיה בבוסניה ותנסה לנקום במקומיים על ההפסד המפתיע 4:2 בשבת האחרונה.

בבית 3 תארח צ'כיה את סלובקיה לדרבי אזורי טעון, כאשר הפסד של המקומיים יוביל כמעט בוודאות לחיסול סיכוייהם להעפיל לדרום אפריקה. בבית 4 תנסה ליכטנשטיין למנוע מרוסיה לחגוג על חשבונה, בעוד שגרמניה תתארח בוויילס ותנסה לשמור על מאזן של יותר משלושה כיבושים בממוצע למשחק.

אנדורה מפנטזת על נקודות ראשונות בקמפיין, כשתארח את קרואטיה השאפתנית במסגרת בית 6. פאביו קאפלו, שמחזיק גם הוא במאזן מושלם, עשוי לפתוח עם פיטר קראוץ' בחוד האנגלי מול אוקראינה בוומבלי, כאשר וויין רוני וסטיבן ג'רארד אמורים לפתוח מאחוריו. "אני בטוח שקראוץ' הוא החלוץ הטוב ביותר שאני יכול להציב ב-11 שלי", אמר האיטלקי. אנדריי שבצ'נקו, שיפתח בהתקפת האורחים, אמר: "זה משחק גדול ואני חולם על שער שיהיה ה-40 שלי בנבחרת".

צרפת, מעודדת מה-0:1 במשחק החוץ בשבת, תארח את ליטא בשאיפה להתקרב לסרביה בצמרת בית 7. רומניה, שהפסידה במפתיע למוליכה, תנסה להתאושש באוסטריה ולשמור על סיכוי תיאורטי להשיג את הכרטיס. איטליה תוכל להבטיח כמעט לחלוטין את שליטתה בבית 8 אם תנצח את אירלנד. ג'ובאני טרפאטוני ביקר את העדפותיו של המאמן מרצ'לו ליפי, ואמר: "אם אני הייתי המאמן, הייתי מזמן את קסאנו".

הולנד, הנבחרת השלישית ביבשת שמחזיקה במאזן מושלם, תארח את מקדוניה בבית 9. במקרה של ניצחון כתום ותיקו בין סקוטלנד לאיסלנד, שחקניו של ברט ואן מרוויק ישיגו למעשה את הכרטיס לטורניר הגמר.

פיפ"א קבעה כי כל משחקי מוקדמות גביע העולם ייפתחו בדקת דומיה לזכר הרוגי האסון בחוף השנהב, שנמחצו עוד לפני המשחק של הנבחרת המקומית מול מלאווי.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/3/121703.jpg

תאריך:  31/03/2009   |   עודכן:  31/03/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
לאחר שיו"ר האופוזיציה תקפה אותו תוך רמיזות לפרשת טאורוס אמר שר הביטחון שהדברים מעידים על אובדן שליטה    "שתיטול קורה מבין עיניה"
מוטי פשכצקי ותומר לוי
נועלת הטבלה ויתרה ולא הגישה את המסמכים לבקרה, כמו גם הפועל פ"ת
איציק וולף
יו"ר האופוזיציה תקפה את ממשלתו המנופחת של בנימין נתניהו    "מלאה בשרים לענייני כלום ובסגני שרים לשום דבר"    "ברק עשה הון פוליטי דרך גיוסי כספים לעמותות והון פרטי דרך הקשרים הפוליטיים"
רותי אברהם
המחלקה לחקירות שוטרים עצרה שני רכזי מודיעין בימ"ר תל אביב בחשד לעבירות על טוהר המידות    החשד: הדליפו מידע רגיש לגורמים עברייניים    המעצר בא לאחר חקירה סמויה ממושכת
מאיה שני
מצלמות גוגל מכות בשנית; והפעם: תשעה דיסקים בצבע כסף מסודרים בשלשות ברחוב סואן במזרח לונדון    נציג גוגל: "סטריט וויו הוא כלי מעניין למשתמש"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il