X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מזרחי-טפחות LIVE
▪  ▪  ▪
מתוך הקמפיין [צילום: יח"צ]

לראשונה בישראל, בנק עושה שימוש בקונספט של שיתוף צרכנים בקמפיין פרסומי: מזרחי-טפחות יעלה הערב (א', 19.4.09) בקמפיין פרסומי לקידום מזרחי-טפחות LIVE בשיתוף לקוחות של סניפים אלה.
סניפי מזרחי-טפחות LIVE הושקו לקהל הרחב לפני כארבעה חודשים. בשונה מהסניפים המסורתיים, בסניפי מזרחי-טפחות LIVE בנקאי אישי וקבוע מעניק ללקוחות שירות באמצעות כל ערוצי התקשורת, ובדרך אשר מאפשרת לו לנהל את כל עסקיו עם הבנק מכל מקום, בזמינות מלאה ובדומה לתקשורת שהוא מנהל עם קולגות בעבודה, חברים, או בני משפחה. הלקוח יכול להתקשר אל הבנקאי האישי במשך 13 שעות ביום, משעה 7:00 בבוקר ועד 20:00 בערב, באמצעות שיחת טלפון חינם, SMS, דואר אלקטרוני, וידאו צ'ט ושירות משלוחים.
מסקר שביעות רצון שערך מזרחי-טפחות בשיתוף מכון טלסקר TNS, בקרב לקוחות מזרחי-טפחות LIVE, העניקו הלקוחות למזרחי-טפחות LIVE ציון גבוה במיוחד של 8.4 בשביעות רצון כללית (לעומת ציון ממוצע של 6.9 בענף הבנקאות) כאשר 90% מהנשאלים ציינו שימליצו לחבר או מכר על מזרחי-טפחות LIVE!
הקמפיין, בהיקף של כשלושה מיליון שקלים, שיעלה הערב בטלוויזיה באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן, הינו וריאציה על קמפיין ההשקה של מזרחי-טפחות LIVE וכולל שני סרטונים משלימים, אשר מבליטים את השתלבותו של הבנק בחיי הלקוח. בקמפיין הנוכחי נעשה שימוש בסרטון הקודם בו מככב השחקן דביר בנדק כלקוח של בנק אחר אשר נאלץ להתאים את סדר היום שלו למגבלות השירות של סניף הבנק שלו ואילו בסרטון השני מחליפים לקוחות של סניפי מזרחי-טפחות LIVE את אלון זמק ומדגימים איך ההתנהלות שלהם עם הבנק משתלבת בצורה טבעית ונינוחה בחיי היום-יום שלהם.
מאות מלקוחות מזרחי-טפחות LIVE נענו לפנייה ששלחו אליהם נציגי הבנק במייל, והביעו נכונות לקחת חלק בקמפיין. כ-100 לקוחות זומנו לאודישנים שערך הבנק בשיתוף משרד הפרסום ראובני פרידן וחברת ההפקה קדישזון, ומתוכם נבחרו 10 לקוחות אשר צולמו לקמפיין בלוקיישנים שונים. בין המשתתפים, ניסים פלד, עובד הייטק בן 35 מהוד השרון, שירלי חורמרו, מזכירה בחברת סטארט אפ בת 25 מהרצליה ועוד.
נעמה גת, סמנכ"ל השיווק של הבנק מסרה, כי "נתוני שביעות הרצון הגבוהים במיוחד של לקוחות מזרחי-טפחות LIVE, כפי שבאו לידי ביטוי במשובים ובסקרים, עודדו אותנו לשתף את לקוחותינו גם בקמפיין פרסומי".
קרדיטים: משרד פרסום: ראובני-פרידן IPG; חברת הפקה: קדישזון; במאי: גבי ביביליוביץ; סמנכ"ל קריאייטיב בעז להב; מנהל קריאייטיב: איתי גרונר; ארט: אילן לוין; קופי: דפנה זילברג; מנהלת הפקה: רינת קינן; מפיק: ערן עוזיאל; מנהלת לקוחות: עינב שגיב; סופרוויזר: שירי בן-גור הייסר; סמנכ"ל פלנינג: רותם שביט; משרד פרסום אינטראקטיב: I&M; מנכ"ל: יורם חוטר-ישי; קראייטיב: עדי יגר; תקציבאית: אורית מלכה; ארט: שרית זחובסקי.

תאריך:  19/04/2009   |   עודכן:  19/04/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il