X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם גזית גלוב ישראל
▪  ▪  ▪
קייט מוס [צילום: יח"צ]

חברת סי אנד שלס מצטרפת למרכז G כפר סבא של גזית גלוב ישראל, פותחת סניף ראשון בשרון של מותג האופנה הבריטי TOPSHOP.
גזית גלוב ישראל חתמה עם החברה על הסכם לפתיחת חנות ראשונה באזור השרון של המותג TOPSHOP, אשר תשתרע על שטח של כ-300 מ"ר, ב-MALL האופנה הסגור במרכז המסחרי G בכפר סבא.
רונן אשכנזי, מנכ"ל גזית גלוב ישראל, אמר היום: "אנו שמחים על הצטרפותו של המותג TOPSHOP ל-G כפר סבא. המותג TOPSHOP יהיה עוגן אופנה משמעותי ב-MALL הסגור של המרכז, ביחד עם מותגי האופנה המובילים שכבר הצטרפו ל-G כפר סבא, יהפוך המרכז להיות מרכז האופנה המשמעותי ביותר באזור השרון".
על ההסכם שנחתם בין גזית גלוב ישראל לחברת סי אנד שלס:
גזית גלוב ישראל חתמה עם חברת סי אנד שלס על הסכם שכירות לפתיחת חנות TOPSHOP ב-MALL הסגור במרכז, אשר יפתח בסוף מאי 2009: חנות TOPSHOP תשתרע על שטח של כ-300 מ"ר. הסכם השכירות הוא לארבע שנים ממועד מסירת החזקה, עם אופציה לשלוש תקופות נוספות של ארבע שנים כל אחת. דמי השכירות הם כמקובלים במתחם MALL האופנה במרכז G כפר סבא, נעים בין 40-80 דולר למ"ר.
על המותג TOPSHOP:
TOPSHOP הינו מותג בריטי מוביל, עם חמישה סניפי דגל בישראל. החנות השישית של המותג בארץ תפתח בקרוב במתחם G בכפר סבא. רשת TOPSHOP מציעה קולקציות חדשות המגיעות היישר מלונדון בכל שבוע. בשנת 2007 יצאה TOPSHOP בשיתוף פעולה מוצלח ומדובר עם דוגמנית העל קייט מוס, במסגרתו היא מעצבת עבור המותג קולקציות במהדורה מוגבלת.
על חברת Sea and Shells:
חברת סי אנד שלס, בבעלות איש העסקים חיים סקאל, הינה הנציגה הבלעדית בישראל של מותגים בינלאומיים מובילים, ביניהם: TOMMY HILFIGER, TOPSHOP, MISS SELFRIDGE, QUIKSILVER, ROXY, O'NEILL.
על מרכז G כפר סבא:
גזית גלוב ישראל השקיעה כ-300 מיליון שקלים בהקמת מרכז מסחרי בכפר סבא. G כפר סבא - מתחם קניות המשתרע על-פני 53 דונם בכניסה המזרחית לעיר כפר סבא ברחוב ויצמן.
המתחם הינו מתחם קניות ייחודי, המשלב מתחם קניות פתוח המשתרע על שטח של כ-30,000 מ"ר בנוי, שהושכר במלואו בטווח מחירים של 40-20 דולר למ"ר, ו-Mall אופנה סגור בשתי קומות, המשתרע על שטח של כ-18,000 מ"ר בנוי, שהושכר ברובו בטווח מחירים של 80-40 דולר למ"ר. המרכז כולל 1100 מקומות חניה עיליים וכ-300 מקומות חניה תת-קרקעית.
מתחם הקניות הפתוח נפתח בהדרגה החל מסוף ינואר 2009 ויהיה פתוח כולו במהלך חודש מרס 2009. את פתיחת המתחם החיצוני תציין גזית גלוב ישראל במהלך מרס באירוע אליו יוזמן ציבור תושבי אזור השרון. ה-mall הסגור עתיד להיפתח במאי 2009. לקראת סוף השנה תושלם בנייתו של השלב האחרון בפרויקט של 11 דונם נוספים.
מרכז G כפר סבא ממוקם בהמשך רחוב ויצמן בכניסה המזרחית לעיר על צומת כביש 531 והכביש העוקף המזרחי של כפר סבא, שמהווה, יחד עם התנועה המגיעה מכביש 6, את אחת הכניסות הראשיות לעיר.
אוכלוסיית היעד למתחם כוללת את תושבי כפר סבא בפרט ואזור השרון בכלל וכן את תושבי הישובים הסמוכים, ביניהם הוד השרון, כוכב יאיר וצור יגאל, תושבי צפון פתח תקוה ואף את תושבי ראש העין.
G כפר סבא תוכנן ועוצב על-ידי אדריכל קובי לויצקי - ממשרד ברעלי, לויצקי, כסיף אדריכלים.
על גזית גלוב ישראל:
גזית גלוב ישראל הינה כחברת בת (75%) של גזית גלוב, חברת הנדל"ן הציבורית הגדולה ביותר בישראל בערכי שווי שוק. גזית גלוב ישראל מרכזת את פעילות הנדל"ן המניב בישראל ובולגריה. בפעילותה עוסקת החברה ברכישה, פיתוח וניהול של נכסים מסחריים בישראל. רונן אשכנזי מכהן כמנכ"ל החברה, ומחזיק בבעלותו 25% ממניותיה.
גזית גלוב ישראל הינה מהחברות הגדולות בישראל בתחום המרכזים המסחריים. החברה הינה בעלת כ-25 נכסים בישראל ובבולגריה.
בישראל מנהלת גזית גלוב ישראל שמונה מרכזים פעילים וכ-10 חטיבות קרקע בשלבים השונים של תכנון ובניה, מתוכם 3 בביצוע, ובמהלך השנה יכנסו לביצוע 3 נוספים. עם השלמת הקמת המרכזים תחזיק בידיה גזית גלוב ישראל כ-240,000 מ"ר של שטחי מסחר עיקריים בישראל.
נכסיה הפעילים של החברה הינם: G רוטשילד, G תל ברוך, G יקנעם, G one, G two, G בעמק ומרכז חורב. מבין הנכסים בפיתוח ניתן לציין: G צמרת, G רמת אביב, G CINEMA, G כפר סבא, G כפר גנים ועוד.
תמהיל השוכרים במרכזי גזית גלוב ישראל כולל את הרשתות הגדולות והמובילות בישראל בכל תחומי הצריכה ובהן: קו אופ, שופרסל, סופר פארם, ניו פארם, אי.די.דיזיין, אייס, ביתי לי, הום סנטר, בנקים כדוגמת דיסקונט, לאומי, פועלים ועוד, רשת הולמס פלייס, רשתות מחסני חשמל ושקם אלקטריק וכן רשתות האופנה המובילות: הוניגמן, זארה, פוקס, פקטורי 54, קסטרו ועוד.

תאריך:  03/05/2009   |   עודכן:  03/05/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דניאלה רייבנבך
- הודעה מטעם מותג רכבי היוקרה אינפיניטי
דניאלה רייבנבך
- הודעה מטעם רשת הוניגמן
אורית רוזנברג
- הודעה מטעם מידעטק טכנולוגיות מידע בע"מ
אופיר שפיגל
- הודעה מטעם חברת IDEALHEAT
חניתה סידס
- הודעה מטעם חברת לילית קוסמטיקה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il