חברת סידס רק הטוב ביותר, עולה בקמפיין טלוויזיה חדש לשוקולד לינדט סדרת Excellence. הקמפיין תחת הסלוגן: "לינדט - אמני השוקולד השוויצרי", יעלה בהשקעה כספית של 800,000 דולר, באמצעות משרד הפרסום מקאן בוטיק ויכלול פרסום בערוצים: 2, 10 לתקופה של שלושה שבועות.
לדברי מיכל רובין, מנהלת מותג לינדט בחברת סידס, "סדרת שוקולד Lindt Excellence מציעה לאוהבי השוקולד חווית טעם אולטימטיבית בזכות השימוש ברכיבים האיכותיים ביותר. הסדרה כוללת מגוון עשיר של טעמי שוקולד לינדט משובח כגון לינדט 70% מוצקי קקאו, לינדט 85% מוצקי קקאו, לינדט תפוז, לינדט צ'ילי, לינדט מנטה ועוד. סדרת אקסלנס ממשיכה להתרחב ובקרוב נשיק טעמים חדשים ייחודיים בניהם שוקולד לינדט אקסלנס עם שבבי מלח".
הקמפיין מציג את אומנות היצירה של שוקולד לינדט, הנעשית בידי שוקוליטיירים של לינדט בתשוקה רבה. את הקריינות לסרטון עושה עדן הראל.