X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
היקף הפרויקט כמיליון שקל
▪  ▪  ▪

לביא טיימטק, מקבוצת תים, סיימה את פרויקט התקנת מערכת ניהול זמן עבודה במכבי שירותי בריאות. המערכת המרכזית שהותקנה תספק להנהלת הקופה מרמת המטה עד רמת היחידות כלי בקרה, ניהול ושליטה על נוכחות העובדים, זכאויות לתשלומים הנובעים מנוכחות העובד בפועל ופעילויות מזכות שכר שבוצעו על ידו . היקף הפרויקט כמיליון שקל.
מכבי שירותי בריאות פרוסה במאות אתרים ברחבי המדינה ומספקת שירותי רפואה לכ-1,600,000 חברי הקופה המהווים כ-24% מהאוכלוסיה בישראל. הקופה מעסיקה כ-6500 עובדים שכירים הפזורים באתריה השונים ברחבי הארץ.
במסגרת הפרויקט סיפקה חברת לביא מערכת מתקדמת מרכזית המותקנת על שרת AS/400 מולו עובדים כלל אתרי החברה (מעל כ- 200 מתקנים המפוזרים גיאוגרפית). במערכת שולבו מנגנונים ייחודיים אשר נדרשו על-ידי הקופה והנובעים מאופי עיסוקה.
המערכת מאפשרת לכל גורם מורשה לראות את נתוני הנוכחות / היעדרות של העובדים על-פי הרשאתו. המערכת מאפשרת עבודה בממשק חלונאי מלא או במסכי AS/400 על-פי החלטת הקופה.
במסגרת הפרויקט בוצעה הסבה של הנתונים ההיסטורים של כ: 25,000 עובדים כך שמנהלי המערכת יכולים להמשיך את עבודתם השוטפת . המערכת ממומשקת למערכת כ"א, שכר ושעוני הדיווח של הקופה.
במסגרת המערכת מנוהלים הסכמי הנוכחות ויתרות ההיעדרות של כלל קבוצות העובדים במכבי (לדוגמא: מנהלים בכירים, עובדי מינהל, רופאים, מטפלים פרא-רפואיים, עובדים המשולמים על-פי דווח וכו'), כאשר במסגרת הפרויקט בוצעה הסבה ופישוט של המערכת קיימת שבה הוקמו בעבר אלפי הסכמי עבודה אישיים למערכת חדשה שבו הוגדרו עשרות הסכמי אב בלבד על-פי מגזרי העובדים והסכמי העבודה.
יעילות הארגון מתבטאת בכך שכל תוספות הנוכחות משולמות על-פי ביצוע בפועל (למשל: תוספות פיצול או שעות נוספות) ולא על-פי תוספות גלובאליות להסכם. בדרך זו העובדים מתוגמלים ישירות על נוכחות שבוצעה על ידם וקיימת נכונות וגמישות למילוי מקום עובדים חסרים, או עבודה בשעות לא שגרתיות במוקדי חירום."
עופר זיינפלד סגן מנהל או"ש ומרכז הפרויקט במכבי מסכם ציין, כי "הצלחת הפרויקט נובעת מהובלתו על-ידי משתמשי המפתח במח' משאבי אנוש אשר הגדירו בתחילת הפרויקט כי מטרתם העיקרית לפשט את סיבוכיות מערכת הנוכחות הקודמת ולהפכה לידידותית למתאמות כ"א ולציבור העובדים. לאחר החלפת המערכת הפך התהליך של הקמת הסכם עבודה במערכת הנוכחות למיידי ומהיר, תוך ביצוע בדיקות בקרה נדרשות".
כמות הפניות של של עובדי הארגון לבירורים מול משאבי אנוש ירדה באופן משמעותי לאחר יישום שיפורים בדוחות ותהליכי חישוב הנוכחות.
הפרויקט נמשך כ- 9 חודשים תוך עמידה בתקציב שנקבע, כאשר חצי מהתקופה הוקדשה לאיפיון יסודי של הצרכים ותכנון מוקדם של נושא השינויים והסבות ההסכמים. הטמעת המערכת החדשה ארכה חודש אחד בלבד ובסיומה הוחלפה המערכת בלילה אחד ללא צורך בהקלדה כפולה ל-2 מערכות".

תאריך:  16/02/2003   |   עודכן:  16/02/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
למרות מילות ההרגעה - דואג להדגיש כי האיום ממשי ויש להלחם בו
עמוס באר
נערכת בספרד לעונת 2003 של הגרנד - פרי
שי פאוזנר
מעריב: תושבי חוץ מבטלים תוכניות להפקדות בבנקים; הדולר סיים את השבוע בעלייה וצפוי להגיע שוב ל-4.95 ש"ח
גלית יצחק
עבדל עזיז אל-רנטיסי אמר כי עד עתה ירה הארגון בתגובה לפעולות צה"ל בשטחים; נמשכות ההתרעות החמות על פיגועים; יימשך הסגר שהוטל בשטחים וגם הסגר הימי
גלית יצחק
עזיז סירב להשיב לשאלת כתב מעריב; כ-100 עיתונאים הגיבו בבוז; עיתונאים רבים הביעו תמיכה בישראל ועזבו את האולם; עזיז ביקש לספר במסיבת העיתונאים כי מדינתו היא "שוויץ של המזרח התיכון"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il