X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם רשת ויה ארקדיה
▪  ▪  ▪

ויה ארקדיה - רשת חנויות לעיצוב הבית מקבוצת חגיי, בשיתוף עם חברת בר- עמי, ישיקו בקרוב את החנות לעיצוב הבית הגדולה ביותר בירושלים, בהשקעה של כ-10 מיליון שקלים. החנות תשתרע על-פני שטח של כ-2000 מ"ר, תכלול חלל ענק בקומת הכניסה וכן קומת גלריה, ותיתן מענה לקהל הבונים והמשפצים וכן ליזמים ואדריכלים.
אריק קרמרמן, מנכ"ל קבוצת חגיי בעלת ויה ארקדיה: "שיתוף הפעולה בין רשת ויה ארקדיה ומשפחת בר-עמי, הנו מיזוג של שני מותגים חזקים בתחום עיצוב הבית: ויה ארקדיה - רשת ארצית יוקרתית ומובילה המשווקת את מיטב קווי המוצרים בעולם העיצוב, ובר-עמי - מותג עילית מקומי, שם דבר לאיכות ואמינות בירושלים".
לדברי בועז בר-עמי, מנהל הרכש של חברת בר-עמי: "יחד עם ויה ארקדיה, אנו מביאים בשורה חדשה לכל קהל הבונים, יזמים ואדריכלים. החנות תציע את מיטב הקולקציות החדשות מעולם העיצוב הבינלאומי ועם זאת, תשמור על אופייה הייחודי כמוסד ירושלמי. הירושלמים לא יצטרכו לנסוע למרכז הארץ בשביל לעצב את ביתם. אין ספק שהבחירה האסטרטגית למקם את החנות בא.ת. תלפיות, שהפך להיות האזור העיקרי לרכישות מוצרים לעיצוב הבית בירושלים, תתרום רבות להצלחת החנות".
חנות הקונספט החדשה ממוקמת ברחוב האומן 25 בא.ת. תלפיות בירושלים. החנות אמורה להיפתח בחודשי הקיץ והיא מעוצבת על-ידי אדריכל בינלאומי.
על המבנה - משפחת בר-עמי רכשה את המבנה ברחוב האומן לפני כשנה. מדובר על מבנה בן 12 שנים בעל ארבע קומות עם גג בצורת כיפה. לחנות וויטרינות זכוכית ענקיות. בגלל העיצוב המיוחד של הבניין המקורי החליטה המשפחה לשמר את המבנה הישן. בבנין חניון תת קרקעי העומד לרשות הלקוחות ומתפרש על-פני 1500 מ"ר.
חברת בר-עמי, שנוסדה על-ידי משה בר-עמי ב-1980 הינה אחד המוסדות הוותיקים בירושלים. החנות המקורית נמצאת ברחוב ישעיהו בירושלים ונחשבת בקרב האדריכלים וקהל הבונים הירושלמיים לחנות המובילה לעיצוב הבית בתחום הריצוף, האמבטיה ומטבחים.
על ויה ארקדיה - רשת החנויות לעיצוב הבית מקבוצת חגיי, משווקת מבחר רחב של מוצרי גמר יוקרתיים במחירים המייצגים ערך נכון לצרכן. בויה ארקדיה אריחי חיפוי וריצוף, כלים סניטאריים, ברזים ואביזרים נלווים לחדרי אמבטיה, המיוצרים על-ידי מיטב המעצבים ועל-ידי חברות בינלאומיות מובילות מרחבי העולם. תחת הסיסמא Prestige you can reach, מציעה ויה ארקדיה את מוצרי היוקרה לקהל האדריכלים, המשפצים, הקבלנים והבונים הפרטיים. www.via-arkadia.co.il.

תאריך:  05/05/2009   |   עודכן:  05/05/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il