חברת תמי 4 יוצאת בימים אלה בקמפיין פרסום חדש, במסגרתו יוצגו המצאות מקוריות חדשות להתמודדות עם סחיבת בקבוקי מים. דרור מורד, סמנכ"ל השיווק בתמי 4 מציין, שתקציב הפרסום של הקמפיין החדש הינו כשלושה מיליון שקלים והוא המשך של הקמפיין המוצלח שהחל לפני כשנה, המתאר המצאות הומוריסטיות לפתרון סחיבת בקבוקי המים. במסגרת הקמפיין יוצג גם הליין החדש של מכשירי תמי בר פמלי בצבעים לקיץ 2009.
דרור מורד מציין, שההחלטה להעלות את הקמפיין נובעת גם מפניות של אזרחים שביקשו לשלב את המצאותיהם לסחיבת בקבוקי מים, ואכן, חלק מההמצאות ישולבו בקמפיין הפרסום החדש. סרט הפרסום החדש כולל תסריט של המצאה נוספת: עגלת סופר ממונעת (4X4) דמויית טרקטורון שבאמצעותה מנסה הצרכן לעלות את בקבוקי המים במדרגות הבית - וגם היא לא צולחת.
תקציב הפרסום - שלושה מיליון שקלים; משרד הפרסום - אדלר חומסקי; דרור מורד - סמנכ"ל שיווק תמי 4; נועם גכטמן - מנהל פרסום תמי 4; אדלר חומסקי: מנהלת לקוחות - גליה ביאלר; סופרוויזרית - קארן ישראל; תקציבאית - מיטל ארוך; מנהל קריאטיב - אמיר אריאלי; קריאטיב - מיטל שקדי, טל יגר, אסף תמיר; במאי: רני כרמלי; חברת הפקה: פארדיסו.