X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם דומינו'ס פיצה
▪  ▪  ▪

דומינו'ס פיצה, רשת משלוחי הפיצות הגדולה והמובילה בישראל, עולה בימים אלה בקמפיין פרסומי חדש, לרגל השקת הפיצה הניו-יורקית, הדקה והחריפה, שזכתה לתואר החדש - "B&E" - "ברוקלין אקסטרים פיצה".
סרטון הטלוויזיה שהופק באמצעות משרד הפרסום זרמון גולדמן, ישודר בערוצי הטלוויזיה 2 ו- 10. כמו-כן, יעלה פרסום באתר דומינו'ס, תיערך הפצה רוויה לכמיליון בתי אב ודיוור ישיר ללקוחות החברה. היקף ההשקעה בקמפיין נאמד בכ-1,300,000 שקלים.
במסגרת הקמפיין, מורחבת קטגוריית ה"אקסטרים" החריפה ומושקת פיצת ברוקלין חדשה- B&E - "ברוקלין אקסטרים פיצה": פיצה חריפה מבצק דק ושוליים דקים, עשירה ברוטב עגבניות, בתוספת לבחירה ובשני סוגי גבינות איטלקיות ומשובחות - גבינת מוצרלה וגבינת פרובלון. כמאפיין את קטגוריית ה"אקסטרים", הפיצה החדשה מוצעת בשלושת דרגות החריפות: פיקנטי, חריף ופיצה אקסטרה חריפה.
לדברי יוסי אלבז, מנכ"ל דומינו'ס פיצה בישראל: "בהמשך להצלחת קטגוריית האקסטרים החריפה שהושקה בחורף האחרון, החלטנו בדומינו'ס להמשיך את הקו ולהעמיק את הקטגוריה, עם השקת הפיצה החדשה 'ברוקלין אקסטרים פיצה'. הפיצה החדשה שאנו משיקים, פותחה על בסיס הפיצה המוכרת והאהובה, שנחלה הצלחה גדולה בקרב לקוחותינו - 'ברוקלין סטייל פיצה'. כך למעשה, קשרנו שני סוסים מנצחים בגרסה משודרגת עוד יותר, ואין לנו ספק שהצרכן הישראלי ימשיך ליהנות מהטעם החריף שאהוב עליו, אך הפעם על פיצת הברוקלין המשובחת".
סרטון הטלוויזיה החדש, מותאם לעולם ברוקלין הרועש והצבעוני, על כל מאפייניו, עם מוזיקת היפ הופ קצבית ומרעידה ברקע.
בסרטון רואים שני חברים, האחד ג'ינג'י עם מגש פיצה והחבר השני משחק בפלייסטיישן. הגי'נג'י שולף סלייס מתוך מגש פיצה ומתחיל לאכול אותו. תוך כדי האכילה, החריפות של הפיצה מתחילה להשפיע על הג'ינג'י והוא מתחיל להאדים ולנפנף בידיים בגלל שחריף לו בטירוף... החבר השני נחלץ לעזרתו ומוציא בהפתעה מטף כיבוי אש ומתחיל להתיז עליו עד שכל המסך מתחיל להתמלא עשן. על-רקע העשן שהתפזר בחדר, אנחנו מגלים שוב את שני החבר'ה שלנו, אלא שעכשיו הם הפכו לשני בחורים שחורים ומגניבים, סטייל ברוקלין, עם שרשראות גדולות, שיער נפוח קעקועים וכו'. כל הדירה, השתנתה גם היא לברוקלין סטייל: הספות מנומרות, נוספו לסלון רמקולים גדולים, תמונה ברקע של סנופ דוגי דוג ועוד.
את הקמפיין החדש מוביל מבצע אטרקטיבי במיוחד לצרכן: קונים "ברוקלין פיצה" ומקבלים פיצה משפחתית ב-17 שקלים בלבד. כמו-כן, לצרכנים מוצעת הטבה נוספת: כל מי שרוכש את המבצע (ומבצעים נוספים) באתר דומינו'ס - נהנה מ-5% הנחה נוספים על הקניה.
רשת דומינו'ס פיצה הינה רשת משלוחי הפיצה הגדולה והמובילה בישראל ומונה 28 סניפים הפזורים מהקריות ועד אילת, וכן סניף אינטרנט נוסף: www.dominos.co.il.
רשת דומינו'ס פיצה, הינה חברת משלוחי הפיצה המובילה בעולם ובעלת מוניטין בינלאומי. הרשת כוללת למעלה מ-8,600 סניפים הפרוסים ביותר מ-60 מדינות ברחבי העולם והיא רשת המסעדות השמינית בגודלה ברשימת רשתות המסעדות הבינלאומיות. דומינו'ס ישראל הינה רשת משלוחי הפיצה הראשונה בישראל שיש לה פריסה ארצית, והיא מותג המזון המהיר העולמי הראשון בארץ; החברה מציעה משלוחים ביתיים של פיצות טריות, טעימות וחמות עם התחייבות על משלוח תוך 30 דקות או פחות.

תאריך:  07/05/2009   |   עודכן:  07/05/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il