רשת Cassidi Boutique עולה בקמפיין פרסום לעונת אביב קיץ 2009, בהשקעה כוללת של 1,500,000 שקלים, בכיכובה של שירלי בוגנים. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום פרנקו, כולל קמפיין ארצי הכולל שלטי חוצות, מודעות במגזיני הנשים המובילים וקטלוגים בדיוור ישיר.
הקמפיין, מבוסס על ערכי המותג של קסידי בוטיק, ולפיכך מציג אישה עצמאית, אופנתית ומטופחת, מעודכנת באירועי תרבות ואומנות, אינטליגנטית ונחשקת. הקטלוג צולם ועוצב השנה עם עמוד שער פותח המקנה הרגשה של מגזין נשים.
משה בן שטרית, מנכ"ל רשת Cassidi Boutique מוסר: "קמפיין הפרסום לאביב קיץ 2009 מחדד את הערכים של הרשת שלנו, Cassidi Boutique ואת אופייה של הלקוחה. בקולקציה, קו ייחודי המשלב תחכום קלאסי בשילוב רומנטיקה אורבנית, באוירה של בוטיק. האישה של קסידי בוטיק מייצגת את האישה העצמאית, קרייריסטית, המצליחה לשלב בין העולמות השונים של נשיותה, מחד היא מצליחה וחזקה, ומתלבשת בהתאם, ובאותו זמן נחשקת מושכת וגאה בכך".
רשת Cassidi Boutique פועלת בקונספט של חנויות בוטיק ומציעה קולקציה ייחודית שמעוצבת על-פי טרנדים בינלאומיים. הרשת, הנמצאת בבעלות משפחות בן שיטרית ושרים, הוקמה בשנת 1979 וכוללת 32 סניפים הממוקמים בקניונים ובמרכזי קניות מובילים. ועוד שלושה סניפים בבולגריה ובמולדובה. cassidi פועלת בקונספט של חנויות בוטיק, המציעות קולקציות ייחודיות ואיכותיות, היחס האישי והשירות המיוחד מעניקים חווית קנייה אישית ללקוחותיה.