X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אכזבה לאלופה בהופנהיים. שטוטגרט עדיין במירוץ, הרטה ברלין כבר לא
▪  ▪  ▪
זהו? לוקה טוני (Gettyimages)

ניצחון ביתי על ורדר ברמן. למען האמת, ובהנחה שבאיירן מינכן לא תנצח 0:7, גם תיקו. זה מה שצריכה וולפסבורג במחזור האחרון כדי לזכות באליפות הבונדסליגה לעונת 2008/9, הראשונה שלה אי פעם. האמת, מגיע לה. בטח אחרי ה-0:5 המרשים בחוץ על האנובר היום (שבת).

צפו ב-2:2 של באיירן מינכן מול הופנהיים ברשת החברתית

באיירן מינכן היתה יכולה להישאר בשיוויון נקודות עם הזאבים, אבל 2:2 בחוץ מול הופנהיים כנראה ישאיר אותה בידיים ריקות. שטוטגרט (0:2 על אנרגי קוטבוס) כבר בשיוויון נקודות עם באיירן כבמחזור הבא הן נפגשות ראש בראש, הרטה ברלין כבר מחוץ למירוץ האליפות עם 0:0 מול שאלקה. ובתחתית? מנשנגלדבאך של קולאוטי הובסה אך צריכה רק תיקו כדי להישאר בליגה, קרלסרואה כבר ירדה.

רוצים לטוס לגמר ליגת האלופות? לחצו כאן וענו על החידון

הופנהיים - באיירן מינכן 2:2
יורגן קלינסמן הלך, יופ הייניקס הגיע, ואחרי שלושה נצחונות רצופים בבאיירן באמת האמינו. אחרי היום הם עדיין מאמינים רק שכנראה הרבה פחות. המאזן המושלם של הייניקס נקטע מול הסינדרלה שהתכערה, וכעת הבווארים כבר לא תלויים בעצמם. ניצחון על שטוטגרט יעשה את העבודה רק במקרה שוולפסבורג תפסיד, ולפי איך שהיריבה נראית זה כנראה לא יקרה. בטח כשהמשחק אצלה בבית.

פרנק ריברי, מי אם לא הוא, כבש ראשון בדקה ה-16 אבל דמבה בה (21) וקרלוס אדוארדו (29), בבליץ שהזכיר נשכחות מתחילת העונה, הפכו את התוצאה. לוקה טוני הצליח רק לאזן (43), גם מירוסלאב קלוזה המתקמבק לא הושיע, באיירן כנראה אומרת שלום לתואר האליפות.

האנובר - וולפסבורג 5:0
ככה נראית אלופה שבדרך. ככה נראה אחד החלוצים הטובים באירופה. ככה נראית וולפסבורג, שעם עוד קונצרט של כדורגל מגיעה הכי קרוב שאפשר לאליפות ראשונה בהיסטוריה שלה. ניצחון בפולקסווגן ארינה בשבוע הבא, בו רשמו מאזן של 15 נצחונות ותיקו, והזאבים יניפו את הצלחת הכסופה. אדין דזקו, בפעם השלישית ב-4 המשחקים האחרונים (!), חגג שלושער (14, 53, 80), הפרטנר גראפיטה 'הסתפק' בצמד (33 ו-36). ביחד, אגב, כבר יש להם 51 שערי ליגה העונה.

שטוטגרט - אנרגי קוטבוס 0:2
שנתיים אחרי האליפות הסנסציונית האחרונה, הקבוצה של מרקוס באבל, שאז היה על כר הדשא והיום הוא על הקווים, מגיעה למחזור הסיום עם אפשרות לתואר סנסציוני לא פחות. כדור חופשי של תומאס היצלספרגר (19) ושער ממתפרצת של קאקאו (86) עשו את העבודה מול היריבה מהתחתית, שקרובה מאוד לליגת המשנה. ניצחון חוץ על באיירן בשבוע הבא פלוס הפסד של וולפסבורג, ושטוטגרט אלופה. פשוט, אבל גם מסובך.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/5/127295.jpg

הרטה ברלין - שאלקה 0:0
למרות עונה מדהימה מבחינתם, הכחולים-לבנים מברלין מסיימים את סיפור האליפות שלהם שבוע אחד לפני הסוף. שאלקה? מחכים להגעתו של פליקס מגאת', אולי הוא יציל אותם.

באייר לברקוזן - בורוסיה מינשנגלדבאך 0:5
למרות עוד משחק עלוב, קבוצתו של רוברטו קולאוטי מגיעה למחזור האחרון כשהיא תלויה אך ורק בעצמה. חלוץ הנבחרת שיחק 90 דקות, גל אלברמן הפצוע לא היה בסגל, וגלדבאך נעצרה אחרי שני נצחונות רצופים. בגלל ההפסדים של יתר היריבות בתחתית, תיקו ביתי במחזור האחרון מול דורטמונד יספיק לה. סטפן קיסלינג (31), פטריק הלמס (44), גונסאלו קאסטרו (68), מיכאל קאדלץ (79) ודאנטה (עצמי 86) כבשו ללברקוזן.

ורדר ברמן - קרלסרואה 3:0
לארס סטינדל כבש צמד (28 ו-39), אלכסנדר יאשבילי השלים (55), אבל כל זה לא הספיק לקרלסרואה שהופכת רשמית ליורדת הראשונה בעונת 2008/9.

תוצאות נוספות: בורוסיה דורטמונד - ארמיניה בילפלד 0:6 (קל 43 ו-72, האג'נאל 53, ואלדס 69, טינגה 84, זידאן 86), המבורג - פ.צ. קלן 1:0 (אהרט 9), בוכום - איינטרכט פרנקפורט 0:1 (השמיאן 26, קלימוביץ' 79).

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/7/127297.jpg

תאריך:  16/05/2009   |   עודכן:  16/05/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מאיה שני
דרום אפריקה החליטה לחזור בה מעמדתה שלא להתיר למנהיג הטיבטי להיכנס אל שטחה, זאת בעקבות היכנסו של הנשיא החדש זומה
מאיה שני
ראש הסוכנות לאנרגיה אטומית מפציר באירן להגיע לפשרה בנושא הגרעין ובאותה עת מזהיר את ישראל שמתקפה באירן תגביר את הסיכוי לאסון גרעיני
יואב יצחק
כך הכריז סגן שר החוץ    אירן טרם חצתה את "נקודת האל-חזור"    אסד לא מעוניין בשלום אלא רק בתהליך השלום"
יפעת גדות
מקסיקו דיווחה על 2,895 מקרים מאושרים של חולים שנדבקו בווירוס, כולל 66 מקרי מוות
יפעת גדות
חוקרים גילו כי אנשים שסבלו מפרפור פרוזדורי היו בסיכוי גבוה ב-44% לפתח דימנציה לאורך תקופה של חמש שנים    הקשר היה חזק במיוחד אצל אנשים מתחת לגיל 70 - אלו שסבלו מפרפרור פרוזדורי היו בסיכוי גבוה ב-130% לפתח גם מחלת אלצהיימר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il