X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מאמן בני סכנין ביקר את ההבדלים ביכולת של נתניה אחרי 0:0 בדוחא
▪  ▪  ▪
קוליק. מאשים

בני סכנין ומכבי נתניה נפרדו הערב (שבת) בתיקו ללא שערים באצטדיון דוחא בתום משחק דל באירועים. למרות שלשתי הקבוצות עוד יש על מה לשחק העונה - סכנין לא הבטיחה סופית את הישארותה בליגה ונתניה עוד עלולה להפסיד את המקום הרביעי לבני יהודה - המשחק התנהל באווירת פגרה שני מחזורים לפני סיום העונה האמיתי. עם זאת, ערן קוליק, מאמן בני סכנין, ראה בכל זאת לנכון לבקר את העובדה שמול קבוצתו שחקני נתניה התאמצו מאוד, לטענתו. זאת בניגוד ליכולת הדלה שהפגינו בהפסד הביתי לק"ש, מיריבותיה של סכנין בתחתית, בשבוע שעבר: "נתניה הפתיעה אותי. שבוע שעבר היא ויתרה על המשחק בקלות והשבוע פתאום השחקנים שלה נלחמו כמו שדים".

"זו אכזבה גדולה", המשיך קוליק, "רצינו שלוש נקודות ונשארנו עם אחת. נצטרך להשיג את הנקודות במקום אחר ואנחנו חייבים ניצחון כדי להבטיח סופית את ההישארות".

רביד גזל, קשרה של נתניה, לא אהב את הביקורת ואמר: "שבסכנין יתעסקו בבעיות שלהם ועם איך שהם נראו ולא איתנו. אנחנו באנו לנצח וגם הגיע לנו פנדל לקראת הסיום. לא רוצה להשתמש בעייפות מחצי הגמר כתירוץ, אבל אנחנו בהחלט יכולים לשחק טוב יותר".

מאמן נתניה, לותר מתיאוס: "זה לא היה משחק טוב שלנו. אנחנו יכולים לשחק הרבה יותר טוב, אבל העייפות מחצי הגמר, ששם נתנו כל מה שהיה לנו, השפיעה על המשחק. אין לי העדפות לגבי מי תזכה באליפות. מי שתשחק יותר טוב ותייצג את הכדורגל הישראלי בכבוד, שתזכה. לנו נשאר לשחק גם נגד הפועל ת"א וגם נגד חיפה ויכול להיות שאנחנו נקבע מי תהיה האלופה".

מהלך המשחק

20 דקות לקח לשתי הקבוצות לייצר בעיטה לשער. על החתום: שניר גואטה, שסחט הדיפה ממאיר כהן. בדקה ה-27 טעות בהגנת סכנין: אחמד קסום ועלי עותמאן השאירו את אלמוג כהן לבדו, אבל שחקנה של נתניה החמיץ ברשלנות משבעה מטרים.

בדקה ה-32 נתניה שוב התקרבה לשער. ושוב זה היה גואטה. זה התחיל כשאלברטו ספאטה חטף מעותמאן ובכדור רוחב מצא את גואטה חופשי מחוץ לרחבה. את הבעיטה שלו הצליח כהן להדוף רק בקושי. בדקה ה-36 אסף קינן, שופט המשחק, פסל שער לזכות סכנין. עותמאן הרים כדור שמצא את אוקוצ'ה, הגנאי נגח מול קבוצתו לשעבר לקורה ופנימה אבל צוות השיפוט קבע כי הוא היה בעמדת נבדל.

בדקה ה-58 קלמי סבן הגיעה להזדמנות טובה כשבעט משבעה מטרים אלכסונית כדור טוב שעבר בסמוך לקורה הרחוקה. בדקה ה-78 סרחיו נבואה, שנכנס למשחק רגע לפני, בעט כדור חזק מאוד מ-16 מטרים, בעיטה שעברה רק מעט מעל למשקוף. חאמד גנאים שחזר זאת מן העבר השני שלוש דקות לאחר מכן.

קצב האירועים הלך ועלה. בדקה ה-85 שכטר שהיה בנבדל עזב את הכדור, שהגיע לאלברטו ספאטה, אבל מול השוער הוא כשל. שתי דקות לאחר מכן טל מעבי מצא בכדור רוחב את ראשו של שכטר, אבל הנגיחה שלו גברה ליד הקורה. בדקה ה-90 סרחיו נבואה איבד כדור במרכז המגרש, ומיד ביצע עבירה מאחור על אלמוג כהן. קינן שלף לו אדום ישיר.

הרכב מכבי נתניה: לירן שטראובר, קלמי סבן, לואיס מארין, ביבאן פרנסמן, זאב חיימוביץ', טל מעבי, אלמוג כהן, רביד גזל (דדי בן דיין, 74'), שניר גואטה (ניקוסי סיאבונגה, 61'), אבי כנפו (איתי שכטר, 61'), אלברטו ספאטה.

הרכב בני סכנין: מאיר כהן, עלי עותמאן, יהיה פטי, טל חן (באסם גנאים, 58'), מהראן אבו ריא, חיים בנון, עבאס סואן, חאלד חלאיילה (איברהים בסיט, 61'), חאמד גנאים, אחמד קסום (סרחיו נבואה, 76'), אוקוצ'ה.

תאריך:  16/05/2009   |   עודכן:  16/05/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מערכת אתר ספורט 5
אכזבה לאלופה בהופנהיים. שטוטגרט עדיין במירוץ, הרטה ברלין כבר לא
מאיה שני
דרום אפריקה החליטה לחזור בה מעמדתה שלא להתיר למנהיג הטיבטי להיכנס אל שטחה, זאת בעקבות היכנסו של הנשיא החדש זומה
מאיה שני
ראש הסוכנות לאנרגיה אטומית מפציר באירן להגיע לפשרה בנושא הגרעין ובאותה עת מזהיר את ישראל שמתקפה באירן תגביר את הסיכוי לאסון גרעיני
יואב יצחק
כך הכריז סגן שר החוץ    אירן טרם חצתה את "נקודת האל-חזור"    אסד לא מעוניין בשלום אלא רק בתהליך השלום"
יפעת גדות
מקסיקו דיווחה על 2,895 מקרים מאושרים של חולים שנדבקו בווירוס, כולל 66 מקרי מוות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il