ארקיע מעלה קמפיין פרסומי באמצעות משרד הפרסום GPS מקבוצת אדלר חומסקי, ובהשקעה של 11 מיליון שקלים. הקמפיין יכלול פרסומות בטלוויזיה, שלטי חוצות, פרסומות באינטרנט ובעיתונות הכתובה.
במסגרת הקמפיין, תעלה מחר (יום ד', 20.5.09) פרסומת טלוויזיונית מיוחדת במינה, בכיכובם של חברי נבחרת ישראל בהתעמלות בעבר ובהווה ולוליינים בגילאי 9 ועד 55. בין חברי הנבחרת המשתתפים בפרסומת: אלונה דבורינצ'נקו, שהעפילה בפעם הראשונה בתולדות ההתעמלות הישראלית לגמר האולימפי בבייג'ין וסיימה במקום ה-6 המכובד, אלון כץ, אלוף ישראל בקפיצות על טרמפולינה ונציג ישראל באליפות העולם ואירופה, יעקב לוי, השתתף באולימפיאדת לוס אנג'לס 1984 ואלוף ישראל לשעבר בהתעמלות מכשירים, וגל בלו, אלוף ישראל לילדים בטרמפולינה.
במהלך הפרסומת המתעמלים והלוליינים קופצים על טרמפולינה ובכך נראים מרחפים באוויר בתנוחות שונות כגון שחיה, הליכה וריקוד.
מטרת הקמפיין היא לחשוף את הציבור למוצריה השונים והמגוונים של ארקיע, המתאימים למשפחות, צעירים וגמלאים תחת הקונספט "קופצים לחופשה עם ארקיע".
הקמפיין יימשך עד מאי 2010 וילווה בסדרה של מבצעים מיוחדים לטיולים מאורגנים, טיסות וחבילות נופש.
דודו מחלב, משנה למנכ"ל ארקיע אינטרנשנל מסר בתגובה: "ארקיע יוצאת בקמפיין שפונה לכל הקהלים ומעלה את המודעות לכך שלחברה חבילות אטרקטיביות ונוחות לכל כיס לחופשות בארץ ובחו"ל".