X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם בזק בינלאומי
▪  ▪  ▪
ערן קריסטל [צילום: יח"צ]

בזק בינלאומי, ספקית האינטרנט הגדולה בישראל לא חדלה להפתיע ולחדש והפעם משיקה שירות של "השתלטות על תקלות מרחוק" ללקוחות האינטרנט של החברה. במסגרת השירות יוכלו לקוחות האינטרנט לקבל שירות טכני מנציגי החברה, כאילו הם היו נוכחים אצלם בבית ממש.
הודות לשירות החדש, תוכל בזק בינלאומי להציע לכלל הלקוחות לפתור את תקלות המחשב שבביתם און ליין, באופן בו נציג התמיכה מקבל תמונה של מחשב הלקוח בזמן אמת ויכול בצורה מהירה להבין את הגורם לתקלה ולתת מענה הולם. השירות מתאפשר באמצעות מערכת טכנולוגית מתקדמת שהטמיעה בזק בינלאומי, המאפשרת לחברה נגישות למחשבי הלקוחות, דרך האינטרנט וכפועל יוצא, את פתרון התקלה למול עיני הלקוח היושב בביתו.
הפעלת השירות נתונה להסכמתו ואישורו של הלקוח, באמצעות לחיצה על כפתור שיופיע על מסך המחשב שבביתו. השירות יוענק ללקוחות ללא תשלום והינו רלוונטי לפתרון מגוון רחב של תקלות כגון - תקלות והגדרות דואר, תקלות דפדפן אינטרנט, תקלות בתוכנות אנטי וירוס וצ'אט, הגדרות של שירותי סינון תכנים ועוד.
השקת שירות "השתלטות על תקלות מרחוק", הינו צעד נוסף של בזק בינלאומי במסגרת מהלך של "חדשנות שירותית" אותו מקדמת החברה בשנה האחרונה. כזכור השיקה החברה לפני מספר חודשים את שירות הצ'אט באמצעותו מעניקה בזק בינלאומי שירות ותמיכה און ליין, דרך אתר החברה ובאמצעות מוקד צ'אט ייעודי שהקימה לשם כך.
לדברי ערן קריסטל, סמנכ"ל שרות הלקוחות בבזק בינלאומי: "מהיום המומחים שלנו יכולים להשתלט על התקלות במחשב, דרך האינטרנט, ולפתור אותן מרחוק. הודות לשירות החדש, אנו מקצרים את זמני איתור התקלה, מביאים למיקוד הפתרון האופטימאלי ללקוח ולהעצמת חוויית השירות לה זוכים הלקוחות".

תאריך:  21/05/2009   |   עודכן:  21/05/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il