החל מאתמול (יום ג', 26.5.09) זמינה חנות Ovi של Nokia לכחמישים מיליון לקוחות Nokia בכל העולם באמצעות למעלה מ-50 מכשירי Nokia והכולל את מכשירי הדגל הממש ובא Nokia N97.
לקוחות יכולים לבקר באתר
www.store.ovi.com באמצעות הדפדפן שבמכשיר Nokia שברשותם, ולהתחיל מיד בהורדות ובהתאמות אישיות שיהפכו את המכשירים לחכמים יותר ולמהנים יותר בעזרת יישומים, משחקים, סרטים, פודקאסטים, כלי פרודוקטיביות, שירותים מבוססי רשת, שירותים מבוססי מיקום ועוד ועוד.
"חנות Ovi פתוחה ללקוחות והמדפים עמוסים בתכנים מקומיים ובינלאומיים המיועדים לטווח רחב של מכשירי Nokia", אמר Tero Ojanperä, סגן נשיא Nokia Services. "קניית תוכן ויישומים הופכת בחנות Ovi לקלה ומהנה עבור בעלי מכשירי feature phone ו-smartphone כאחד".
במדינות בהן השירות זמין, יכולים הלקוחות לעדכן את מכשיריהם בעזרת היישום הנייד Ovi Store, על-ידי לחיצה על סמל Ovi Store בתיקיית Download! שבמכשיר. ה"לקוח הנייד" (mobile client) קיים בגרסאות אנגלית, גרמנית, רוסית וספרדית, ותומך בחיובי מרכזיה באוסטרליה, גרמניה, אירלנד, איטליה, רוסיה, סינגפור ואנגליה, ובחיובי כרטיס אשראי בארה"ב. ניתן לבצע חיובים בכרטיס האשראי ברחבי העולם באמצעות היישום הנייד ואתר האינטרנט. במהלך השנה יתווספו מדינות ושפות חדשות וכן תכונות ומכשירים נוספים. חברת AT&T מתכננת במהלך השנה הקרובה לפתוח את שירותי חנות ה-Ovi לכלל לקוחותיה בארצות-הברית.
"AT&T מצפה בקוצר רוח להציג את חנות ה-Ovi בפני לקוחותינו", אמר דיויד כריטוספר, מנכ"ל השיווק AT&T והממונה על שיווק הלקוחות. "AT&T מחויבת במוניטין שלה לתת ללקוחותיה את הבחירה הטובה ביותר להיות בקשר ולאפליקציות. חנות ה-Ovi ושירותיה היא בבחינת יישום אסטרטגיה זו".
חנות ה-Ovi היא שירות מדיה מתפתח שממזג את כל שירותי התוכן הקיימים של Nokia לחנות נוחה אחת המציעה תכנים בתשלום ובחינם. אלפים מהשמות הגדולים ביותר בתעשיית התוכן, לצד מפתחי יישומים עצמאיים, מפיצים את המדיה, את היישומים ואת המשחקים שלהם באמצעות חנות Ovi. ספקי תוכן ומפתחי יישומים המעוניינים להפיץ את תכניהם באמצעות חנות Ovi, מוזמנים לבקר באתר
www.publish.ovi.com.