X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בזמן חירום תספק החברה את שירותי הנס"ר (נקודת סיום רשת) לכלל המשק הישראלי ובעיקר לגופים צבאיים, בתי חולים, מפעלים ביטחוניים וכו'
▪  ▪  ▪

בזקכל תקשורת, ספקית פתרונות תקשורת למגזר העסקי, תהווה בזמן מל"ח - משק לשעת חירום, ספקית לשעת חירום בתחום התקשורת. בזקכל, המספקת את שרותי הנס"ר (נקודת סיום רשת) תתפקד כמפעל חיוני בשעת חירום, בעקבות העובדה, כי החברה עמדה במכלול הקריטריונים אותם הציבו משרד התקשורת ומשרד העבודה והרווחה.
בחברה נערכים וממשיכים להיערך לקראת מצב חירום אפשרי. "אנו עושים כל אשר נדרש בהתאם להוראת החוק והכרזת פיקוד העורף, בכדי לאפשר מתן שירותי תחזוקה ללקוחותינו - גם בעת צרה", אמר אילן כהן, סמנכ"ל משאבי ניהול.
במסגרת הכרזת מצב של מל"ח, תספק בזקכל את שירותי הנס"ר שלה, הכוללים שירות ותחזוקה למערכות הטלפוניה בארגון, לכלל המשק הישראלי ובעיקר לגופים צבאיים, משטרה, בתי חולים, מפעלים ביטחוניים וכדומה. בזקכל תספק את שירותי הנס"ר ב'חצרות' הלקוחות - אצל הלקוחות הממשלתיים ואצל הגופים הדרושים להפעלת המשק בשעת חרום.
עם הכרזת מצב חירום במשק, כפי שהוגדר בסעיף 149 ו-50 לחוק יסוד הממשלה ומצב מיוחד בעורף, כהגדרתו בסעיף 9ג' לחוק התגוננות אזרחית תשי"א 1951, תפעל חברת בזקכל כמפורט:
תופעל יחידת ריתוק משקי מטעם מל"ח למתן שירותי תחזוקה.
מוקדי השירות של החברה, כמו גם של המרחבים השונים, יופעלו נוהל חירום ויהיו זמינים למתן שירות על-פי הנהוג במהלך כל ימות השנה.
תנתן עדיפות לשירות ותחזוקה לכוחות הביטחון, שירותי ההצלה ולמפעלים במערך מל"ח.
בזקכל ערוכה לספק את שירותיה לא רק לגופים המוגדרים מבחינת המדינה כגופי חרום, אלא גם דאגה להקצות כמות נותני שירות ומשאבים בחברה שיהיו נאמנים לאספקת שירותים אלו גם ללקוחות האחרים של בזקכל. פעילות בזקכל תתבצע בשיתוף הוועדה העליונה לתקשורת בשעת חירום של משרד התקשורת.
לדברי כהן, לחברה יש 130 טכנאים הפרושים על פני שטחה של ישראל, מכפר רג'ר בצפון ועד לאילת בדרום.
"בזמן חירום, יהיו מעל ל-80 טכנאים ה'מרותקים לעבודתם', כלומר, הם לא יגוייסו למילואים ותפקידם בשעת חירום הוא להמשיך בעבודתם במתכונת חירום. לרשימה הזו יש להוסיף מעל ל-50 כלי רכב המרותקים לעבודה ואשר ישמשו לפעילות השוטפת. לעובדי בזכקל בחירום יש גם תעודות שיאפשרו להם לנוע בכל הארץ, כולל בשטחים צבאיים סגורים, על מנת שיוכלו לבצע את עבודתם ללא הפרעה", הוסיף כהן.
לדברי כהן, כבר כיום יש לעובדי בזקכל פריסה לשעת חירום, כלומר, כל עובד מצוות מראש ל"לקוח קריטי", כזה המספק שירות חיוני. בין הלקוחות הקריטיים: בסיסי צה"ל השונים בכל הארץ, בתי חולים, מפעלי מזון חיוניים וכד'.
במסגרת ההיערכות המקדימה, מחזיקה בזקכל ממדי"ם, הכוללים את כל הציוד הנדרש של מערכות קשר טלפוניה ומיחשוב, כמו גם מערכות חלופיות לכל אחת מהמערכות הנ"ל (מערכת מיחשוב חלופית, מערכת קשר חלופית, מערכת טלפוניה חלופית וכו'). הממדי"ם מהווים מרחב מוגן, שממנו תמשך העבודה כסדרה בזמן חירום. כך, ניתן יהיה להמשיך לספק את כל השירותים הנדרשים.
לדברי כהן, במידה והמרכז של בזקכל (הממוקם בנתניה) נפגע ולא ניתן לתפקד ממנו, בזקכל דאגה להכין מראש מרכזים חלופיים בערים אחרות ומשם תמשיך העבודה להתנהל כסדרה.
"בזמן מלחמה המדינה זקוקה לתקשורת עובדת בכל תחומי פעילותה, ציין כהן. "תשתיות התקשורת הן הנכס החשוב ביותר של כל עסק וכמובן של גופים ציבוריים וממשלתיים".

תאריך:  20/02/2003   |   עודכן:  20/02/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
בוועידה ידונו המדינות הערביות במשבר בעירק; הליגה הערבית: התאריך והמקום אינם סופיים
ענבל אביב
ארגונים שונים מאשימים את מינהלת ההגירה כי הפיליפיני נעצר בעקבות חלוקת ערכות המגן; מינהלת ההגירה מכחישה
הדר פרבר
בוש בפגישה עם מזכ"ל נאט"ו: אתה מייצג את בת הברית החשובה לנו ביותר
מירב לוי
יתרת החובה בבנק עומדת על 13.5 מיליון ש"ח; הבנק מבקש ליצור מסגרת בה הפרויקט יתנהל כפרויקט סגור - ההכנסות יתקבלו בחשבון הכונסת
הדר פרבר
עד כה היה מעמדו פליט; מייסד קבוצה איסלמית קיצונית ונחשד בקשר עם אל-קאעידה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il