X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם שמרת הזורע
▪  ▪  ▪

שמרת הזורע, יצרנית הרהיטים הגדולה בישראל השקיעה כשני מיליון שקלים בהקמת מערך הובלה והפצה מרכזי, שיכלול צי של 12 כלי רכב. המערך החדש יחליף את מקומו של מערך ההפצה החיצוני, בו נעזרה החברה עד כה וזאת מתוך ראיה אסטרטגית של רכישת יתרונות תחרותיים ובולטות בשירות ללקוח הקצה.
לדברי ליאב גפן, מנכ"ל שמרת הזורע, "לאחר עבודת מטה מקיפה שכללה מחקר וניתוח במחלקת האסטרטגיה של החברה, הגיעו בשמרת הזורע לכלל דעה, כי הממשקים שלנו עם הלקוחות הם בסניפים ולאחר מכן בשלב אספקת הרהיטים. מהמחקרים למדנו, כי בעבור הלקוח קבלת הרהיטים היא מעמד של התחדשות, הוא רוצה להיות במרכז, יש לו ציפיה לפגוש במעמד קבלת הרהיטים והרכבתם בביתו את מיטב אנשי המקצוע של שמרת הזורע, הוא מצפה לאיכות ולשירות ברמה הגבוה ביותר. הלקוח קנה רהיט בסניף ורוצה לקבל תחושה, כאילו הגיעו אליו במיוחד ורק אליו עם הרהיט שלו על-מנת לתת לו את השירות הטוב ביותר. על-מנת להגיע לסטנדרטים כאלו גבוהים הבנו בחברה שיהיה עלינו לחולל רפורמת ליבה בכל מערך השינוע וההפצה שלנו.
בדיון האסטרטגי היו גם קולות אחרים, שטענו ובצדק שעסקי הליבה של החברה הינם בתחום הרהיטים ועיצוב הבית וכי מיומנויות הובלה נמצאות מחוץ למעגל הטבעי של העסקים ועדיף לעשותם במיקור חוץ כמו שנהוג במרבית החברות בארץ. בסופו של יום ולאחר כשנה של עבודת מטה ודיונים אסטרטגיים החליטה החברה לשחות נגד הזרם ולרכוש יתרון תחרותי בתחום הובלות הרהיטים ולהעמיד את נושא המפגש עם הלקוחות בראש סדר העדיפויות. לצורך כך רכשנו את הפעילות של חברת הובלות וותיקה ומובילה ומיזגנו אותה לתוך החברה על-מנת לשלוט במערך ההפצה לבתי הלקוחות. בדרך זו, המובילים, שהם עובדי החברה, הם אלו שנפגשים עם הלקוחות והם אלו שמחוייבים ללקוחות ולשירות הטוב בשם החברה.
רמת השירות נבחנת מדי יום באמצעות סקרים מיוחדים וניהול קפדני. לצורך כך נרכש צי משאיות חדש וממותג וכל פרמטר נשקל בקפידה: הופעת המובילים, הציוד שלהם, הכרזות על המשאיות, הסדר והניקיון, אדיבות ושירות ללקוח. למיטב ידיעתי, מרבית החברות הקמעונאיות בתחום עיצוב הבית משתמשות רק במיקור חוץ ובשמרת הזורע מאמינים, שהשירות ללקוח, בין היתר בנושא ההובלה וההרכבה של הרהיטים מעניק לה יתרון תחרותי ועדיפות על-פני השוק באיכות השירות. אני יכול להעיד שהקפיצה ברמת השירות הייתה מעבר למצופה".
לשמרת הזורע שמונה סניפים ברחבי הארץ: קיבוץ שמרת; חיפה - חוצות המפרץ; נתניה - מחלף פולג; רמת גן - מול קניון איילון; ראשון לציון; צומת בילו; ירושלים; אשדוד.

תאריך:  04/06/2009   |   עודכן:  04/06/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il