X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
המדליסט האולימפי גבר על נמרוד משיח רק בשובר שוויון
▪  ▪  ▪
רק בשובר שוויון. צוברי

שחר צוברי ומעיין דוידוביץ' שמרו על התואר אלופי ישראל. להבדיל מדוידוביץ' שלא קיבלה תחרות של ממש משאר הישראליות, צוברי ניצח את נמרוד משיח רק בשובר שוויון

מאליפות ישראל בגלשני רוח אפשר לצאת עם עובדה חד משמעית ומסקנה אחת ברורה: העובדה, שחר צוברי זכה בתואר זאת השנה הרביעית ברציפות. השנייה, נמרוד משיח מוכיח שלצוברי יש יריב עיקש שלא יעשה לו את החיים קלים.

לפני שהגולשים נכנסו היום (שבת) לשני השיוטים האחרונים באליפות, צוברי הוביל על משיח ב-6 נק', אבל למשיח הייתה סיומת מצוינת לתחרות כשהוסיף שני ניצחונות על הניצחון בשיוט האחרון אתמול. צוברי סיים את שני השיוטים האחרונים במקומות 3 ו-4 וההבדל בין התואר אלוף ישראל לסגנו נקבע על חודו של מקום אחד, אחרי ששניהם סיימו עם 9 נק' חובה, אלא שצוברי זרק שיוט בו סיים רביעי ומשיח חמישי, מה שקבע – צוברי אלוף ישראל שנה רביעית ברציפות.

בסיום אמר צוברי לאתר ספורט 5: "זה דבר שכיף להתרגל אליו". בנוגע לתחרות הצמודה מול משיח, הוסיף המדליסט מבייג'ין: "היריבות שלנו צמודה עוד מהנוער ואני שמח שיש לי יריב כזה בארץ". את ההיחלשות לקראת סיום התחרות הסביר: "זו כנראה עייפות פיזית ומנטלית. אנוח מספר ימים בבית ואני מקווה שזה יעזור לי לבוא חד מאוד לאליפות אירופה". 

משיח ששוב פספס את האליפות על חודה של נקודה, בדומה לאליפות אס"א, אמר בסיום: "אשקר אם אומר שאני לא מאוכזב, אבל חשוב לי שיותר שהוכחתי לעצמי שאני יכול לנצח את שחר. הדבר האמיתי יתחיל בשבוע הבא ושם אצטרך להוכיח במעשים, לא רק בדיבורים".

אצל הנשים, בת זוגו של צוברי, פלאביה טרטאליני האיטלקייה ניצחה בתחרות, למרות שויתרה על השיוט האחרון, אותו זרקה וסיימה שתי נק' לפני מעיין דוידוביץ' שהייתה צמודה אליה כל התחרות וסיימה שנייה, אבל זכתה, בדומה לצוברי, בתואר הרביעי שלה ברציפות. אנג'ליקי סקרלאטון היווניה סיימה שלישית, 11 נק' מתחת לדוידוביץ'. ליאור שמעוני סיימה שנייה בין הישראליות בשובר שוויון עם שיר אבני האילתית שדווקא השיוטים האחרונים מנעו ממנה את הכסף.

דוידוביץ' אמרה לאתר ספורט 5 בסיום התחרות: "אני קצת מאוכזבת מהאופן בו גלשתי, אבל אפיק לקחים ואגיע מוכנה יותר לאליפות אירופה". אלופת ישראל החדשה ישנה התייחסה גם ליריבות שלה עם טרטאליני, "היינו צמודות לאורך כל הדרך והיא עברה אותי על טעויות טיפשיות שלי והיא גלשה מצוין בלי אף טעות".

ביום שני תצא לדרך באגם טראונסי שבאוסטריה אליפות אירופה בדגם ה-470, בו תיוצג ישראל ע"י חמישה צמדים. אודי גל וגידי קליגר מהפועל ת"א שסיימו בשבוע שעבר במקום השמיני בתחרות דלתא לוייד בהולנד, ינסו לחזור לתקופה הפרה אולימפית שלהם, בה חזרו מכל תחרות עם מדליה. ים אמיר משדות ים ובן זוגו, אייל לוין מהפועל חיפה חייבים להוכיח, בעיקר לעצמם, שיש להם פוטנציאל להוות יריבים של ממש לצמד הישראלי הבכיר לקראת אולימפיאדת לונדון. יוגב יוסף המתקמבק עם ערן סלע ושני צמדי הנשים גיל כהן ודנה ממרייב שהפתיעו בשבוע הייר ונועה בוצר ויוליה קרימצ'ינסקי, אלופות ישראל.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/3/130033.jpg

תאריך:  06/06/2009   |   עודכן:  06/06/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורה קורן
כך מדווחת התקשורת ההודית    באחרונה חתמה תעש על הסכם להקמת מפעלי תחמושת בהודו בכ-240 מיליון דולר
עידן יוסף
ח"כ ניצן הורוביץ הישווה בהפגנת השמאל בת"א בין ממשלת ישראל לרב-המחבלים    אורי אבנרי נגד ההתנחלויות: "לתופעה שאין לה זכות קיום גם אין זכות לגידול טבעי"
עידן יוסף
עימות בניסיון למנוע פתיחת חניון ספרא בשבת    אל השוטרים הושלכו חפצים וחיתולים עם צואה    שוטרים ומפגינים נפצעו קל
יואב יצחק
הממצאים שהתגלו ופורסמו "ממחישים כי הקהילה הבינלאומית, כמו גם ישראל, אינם יכולים להשליך יהבם על פיקוח סבא"א"
מחלקה ראשונה
נשיא ארה"ב קורא לישראל להפסיק את ההתנחלויות ולאפשר הקמת מדינה פלשתינית    לפלשתינים הוא קורא להפסיק את האלימות ואת הטרור    סרקוזי ואובמה קוראים לאירן להפסיק את פרויקט הגרעין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il