X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם HOT
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

"מחוברות" היא דרמה יומית, המורכבת מחמישה יומני וידאו אינטימיים של חמש נשים, אשר בכנות ובאומץ משתפות את הצופים במתרחש בחייהן בלי פילטרים ובלי הגנות.
חמש הנשים המשתתפות בסדרה הן בגילאים שונים - הכי צעירה בת 16 וחצי, תלמידה בתיכון בחולון. הכי המבוגרת בת 42, תל אביבית נשואה ואם לשלוש בנות - כולן קיבלו מצלמות וידאו אישיות והתבקשו לתעד את חייהן. לפחות שעה ביום. כל יום.
התוצאה שהתקבלה היא אינטימית ברמה שקשה לתאר והיא מציגה פסיפס עשיר ומרתק של חמשת הנשים החיות בבית "מזכוכית" כפי שלא נראה קודם לכן על המסך.
המשתתפות בסדרה:
לחנה רטינוב, בת 16 וחצי, תלמידת תיכון מחולון, יש חיים קשים: אבא שלה שומר בסופר, לאמא שלה יש סלון יופי ולה עצמה יש קונפליקט שמדיר שינה מעיניה: מה עדיף, לאהוב ולהיפגע או לא לאהוב ולא להיפגע? דרך היומן האינטימי של חנה אנו נחשפים לעולמה של נערה מתבגרת העושה את צעדיה הראשונים, מלאי הכאב, בעולמם של המבוגרים: מהנשיקה הראשונה ועד האכזבה הראשונה. הכל קורה מול המצלמה. השורה התחתונה היא פשוטה: להתבגר זה כואב.
לאליזרין וייסברג, סטודנטית בת 22, יש זהות כפולה. בחיים האמיתיים היא סטודנטית לעיצוב מדיה בשנקר שגרה עם בן זוגה ברמת גן. באינטרנט, היא המציאה את עצמה מחדש. שם קוראים לה זרובבלה והאתר שלה (זרוב.קום) הוא להיט. אלפי בני נוער נכנסים אליו על בסיס יומי ומפנטזים עליה מדי ערב. זרובבלה היא סמל סקס שחייה בעולם שהכל בו ורוד ומוגזם. גם החיים של אליזרין, בעולם האמיתי, נראים סבבה: בגיל 22 היא מרגישה שהעולם לרגליה. כולם רוצים לזיין אותה והשמיים הם הגבול. מדונה כבר כתבה על זה שיר: בנות רק רצות לכייף.
השעון הביולוגי של ליאת בר און מתקתק בקול רם. היא כבר בת 36, גרושה בלי ילדים מגבעתיים, ועדיין לא מצאה את הנסיך. מה יהיה? טיק, טק, טיק, טק, הזמן עובר וליאת מבינה שהיא צריכה לקבל החלטה: האם להתייאש ולהביא ילד לבד מתרומת זרע או להמשיך ולהאמין שהנסיך הגואל, אהבת חייה נמצא ממש מעבר לפינה. דרך היומן של ליאת אנו נחשפים לעולמם של הפנויים פנויות בעיר הגדולה. שוק בשר שיש בו קודים ברורים, ניצחונות וביזיונות, ריגושים ואכזבות ובעיקר תקוה. אולי בדייט הבא זה יקרה (או שלא).
דנה ספקטור, עיתונאית בת 37, נשואה ואם לילדה בת שנתיים, נמצאת במשבר אמצע החיים. על-פניו הכל מושלם: היא עיתונאית מצליחה בעלת טור פופולרי, יש לה בעל הורס (באמת), ילדה מתוקה ובית יפהפה ומרווח בשכונה שקטה בתל אביב. בפנים מתקתק הספק: זהו? אלו החיים שרציתי? היומן המצולם של דנה מעורר השתאות באופן דומה לטור שהיא כותבת: חסר גבולות, מהמהם בפתיחותו ובעיקר לא דופק חשבון.
למירי חנוך, בת 42, יש שלוש בנות - הגדולה בת 17, על-סף גיוס, הקטנה בת חמש בגן ילדים - משני אבות שונים, כלב, חתול, צב והפרעת קשב חמורה. השף הפרטי שלה הוא אייל שני, בן זוגה ואביה של בתה הקטנה. אייל הוא פילוסוף של מזון, שמוצא משמעות נסתרת בכל עגבנייה. אם זה היה תלוי רק בו, את האוכל שהוא מבשל לא היו אוכלים אלא מציגים בגלריה. כמי שהפכה לאם בזמן שכל חברותיה סיימו את לימודיהם בבית צבי ובצלאל, מירי אימצה פילוסופיית חיים פשוטה: להפוך את הלימונים של החיים ללימונדה. בעזרת חוכמה נשית והרבה חוש הומור היא מצלמת את "המדריך האלטרנטיבי לעקרת הבית". סוג של בלאבוסטה, מודל 2009, שמנסה לשרוד את מרוץ המכשולים של האם בת זממנו: להיות אמא טובה, בת זוג קשובה, לפתח קריירה ולשמור על האני שלך. משימה בלתי אפשרית? אולי. בכל מקרה, משעמם, לא יהיה כאן.
יוצרי הסדרה: דורון צברי ורם לנדס; מפיק: רם לנדס, קודה תקשורת; במאי: דורון צברי.
דרמה יומית (דוקו דרמה) בת 50 פרקים, החל ב-5.7 בשעה 21:30 ב-HOT3 וב-HOT VOD.

תאריך:  08/06/2009   |   עודכן:  08/06/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il